zondag 24 januari 2010

HAPPY HAPPY

EINDELIJK ben ik weer online : D thanks too my brother !!!
Het schilderij voor Sophie is af (update volgt nog), binnenkort een update over een kleine opdracht tussendoor (update komt deze week nog nadat het af is), de geboortekaartjes zijn nog steeds een geheim project (: P), ik ben gevraagd om illustraties te maken voor www.primateshelpingprimates.nl en ik heb een site bij exto genomen (tijd geleden al, maar ik wist niet dat de site al zichtbaar was!)(klik).
Dat was het nieuws en nu ga ik aant werk : P

3 opmerkingen:

  1. Mooi Marijkie, was al nieuwsschierig hoet met t computertje was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaheppie Marijkie en yes dat kan ik me ook wel voorstellen dat je weer op de pc ken. Lief wèl hè broertje Jaapie en hij doetut toch maar even.

    Ha dat klinkt allemaal goed Marijkie en lekker druk druk zo te lezen. Heerlijk om te zien dat je flink aan de weg timmert en ben benieuwd. Hé nog een prittie Zundee groetekus WW.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van janjaaap he?? WOOOHOO marijkie kan weer op internet!!
    tot morgeeeeeee XxXXx

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡