dinsdag 15 juni 2010

HOE KAN DIT .... ... .. .

4 opmerkingen:

  1. Hee haha ik had deze al een paar maand geleden gezien en hij zit gewoon met een sterk frame in zijn broekspijp verankerd op een zittinkje ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OHH ohkee ... ik snapte het echt niet ... had je het niet even spannend kunnen houden en die oplossing een weekje later kunnen geven hahahah : P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja tis ook een vreemd gezichten haha een weekie wachten ? Nou heb ik misschien wel gelijk maar zeker weten doe ik het niet hoor. Het lijkt me de meest logische verklaring, toch ? :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien is het in het echt wel een man met zonder ( :P ) benen, dan is dat idee van jou makkelijker toe te passen natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡