dinsdag 1 november 2011

DE ZON


wat voor de zon een moment is
is voor ons een heel leven
dus ik denk niet dat hij ons daar heeft zien liggen
en het uitgestrekte grastapijt
dik groen gras tot aan de horizon
niet zo pas geleden gemaaid
zodat je het verse grassenbloed nog kunt ruiken en zien
de lucht
hij is zwaar en hangt als een felblauw plafond boven onze hoofden
als je ogen toevallig langs zwemmen
dan zie je in de verte een klein wit kruisje
met daarachter een watterig streepje
en zij zien een groot groen warm vierkant
met ons als stipjes middenin
nog hoger daarboven de zon
hij knippert met zijn ogen
we zijn verdwenen


^ ___ ^ ♡

ILLUSTRATIES EN TEKST
MTWVDB (Marijke van den Berg) 

Ik illustreer bij eigen en andermans teksten
 op het volgende blog:
♥ MARi._.jKES ♥ TEKSTEN ♥ 

Bovenstaande tekst en illustratie 
vind je terug op de volgende bladzijde:
eiGeN TeKSTeN 1 

De illustratie is gemaakt tijdens mijn academietijd.
Voor meer werk uit mijn academietijd klik je op de volgende link:
WERK UIT MIJN ACADEMIETIJD

  ҉  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡