dinsdag 24 januari 2012

SCHILDERIJ MAUDY MAKING OF DEEL 2



JAAA het is tijd voor the making of het schilderij voor Maudy !!!

Hier vind je nog even deel 1:


Het schilderij nu is bíjna af, 
Het zijn de details waar ik nog aan moet werken en die zie je vooral goed 
als je de voorbeeldfoto + de versie van hoe het er nu uitziet 
in een mapje stopt en dan snel heen en weer switcht, 
dan zie je wat er niet klopt of aangepast moet. 
Werkt supergoed!

Dat deed ik en ik maakte er aantekeningen van:

Hihihihi, dat zijn veel punten:

Okey, nu even serieus (?) 
Hier zie je hoe ik de vorige blogpost eindigde:
Als eerste ging ik de achtergrond grijs maken, want dat vond Maudy mooier.
Vind het zelf al direct mooier, veel rustiger kwa kleur, kijk maar:

Nu was het tijd voor de wijzigingen waar ik het vorige week over had.

Vandaag ben ik weer aantekeningen gaan maken, 
dat wat ik aan het begin van deze post beschreef. 
Hieronder zie je hoe het er nu uitziet!
Ik maak nog even een betere foto, 
want het licht was niet zo geschikt meer om een foto te maken:


Toen het donker werd stopte ik, 
dus er komt nog een schildersessie !!!
Volgende week het eindresultaat YAY

Aandachtspunten:
- De haren en het shirt van Jane
- De mond van Trevor
- Ogen ook nog steeds niet helemaal goed, goed bekijken !!!
- De kraag van Jane gaat niet voor de nek langs, zie ik nu opeens
- Schaduwen, rood en zwart: geen geheel
 - Zwarte schaduwen sowieso afzwakken (hand in nek oa) 
- Twinkel in de ogen ( <--- reminders 
voor mezelf als ik weer verder ga schilderen)



Tot volgende week !!!
Het wordt een weekje later : P
Ben een beetje ziek snif snif
kuch kuch : (




₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
LINKJES NAAR:
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪
₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪