dinsdag 17 juli 2012

CFA2 GROTE MUUR



ik kan het maar niet uit mijn hoofd zetten

ik denk er steeds weer aan

de volgende tekst


Op heel grote schaal heeft het heelal de struktuur van met elkaar verbonden draderige schuimflarden, een beetje zoals zeepsop waarin te lang is afgewassen, maar dan ruimtelijk. Als we iets inzoomen, zien we dat die schuimflarden uit klonten lichtgevende materie bestaan: superclusters. Elk supercluster bestaat uit clusters en elk cluster uit afzonderlijke sterrenstelsels, zoals onze melkweg en de Andromedanevel. Elk van die sterrenstelsels bestaat uit zo'n honderd miljard sterren en één van die sterren is onze zon.


ik denk er elke dag aan

 
ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIE
Mijn tekstenverzamling:
Bovenstaande tekst en illustratie 
GA IK PLAATSEN op de volgende bladzijde:
  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥