vrijdag 5 april 2013

MY LIFE IN PICTURES # 2



dit is wel heel snel na de vorige update van my life in pictures
!!! maar ik vind het zo leuk !!! 

de volgende foto's heb ik vandaag op mijn fotoblog gezet

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 ik ging naar wieteke in amsterdam zij maakt altijd echt superlekkere gerechten
we hadden er ook een soort nepwijn bij : P 
 deze drie kettingen heb ik samengesteld uit oude en afgekeurde sieraden
de meest rechtse had een zwart koort 
dat vond ik een beetje geitenwollensok
nu is het een nectarine : P
 bij wieteke lepelde ik als tussendoortje een avocado leeg
dat is lekker !!! meestal eet ik het samen met iets anders
jammer genoeg kan ik nooit iets bewaren als ik het lekker vind
deze drie at ik achter elkaar op toen ik savonds een keer honger had ...
dus ... tis gewoon snoep...
OH de fotos zitten door mekaar : P
dit was het ontbijt toen ik nog in Amsterdam was
die roze smoothie: lekker !!!
sowieso een super gezond (en lekker) ontbijtje : D
hier sneeuwde het
... het is toch lente ...
dat is niet leuk!
nouja gelukkig heb ik genoeg vogelvoer...
 ik ging tweede paasdag naar koudum
want ik had met mijn familie afgesproken
joke, de vriendin van mijn vader
had deze stapel cupcakes gemaakt
ze waren SUPERlekker
ik nam er twee (en ik luste er wel 10)
new girl is een leuke serie
daar moet natuurlijk wel snoep bij
ik had ook zoute soja crackers maar die waren al op : P
met mijn sissy gingen ik nagels lakken
we hadden een miskoop gedaan van een nude lak
die kochten we beiden en die was niet mooi
dus daarom maar deze bruine en blauwe nailart YAY
ik had trouwens donuts mee
wat smelt die glazuur er snel af zeg
(gewoon snel op eten dus dat alles)
 thuis had ik nog een matte topcoat liggen
gebruik ik die ook eens
oja ook nog nieuwe sieraden van mijn verjaardagsgeld
(wat ik daar al niet van gekocht heb, en ik heb nog over ook)

jammer dat de volgende dag ik weer voor nette nagels moest gaan
ivm werk enzooooooo : D
kreeg dat blauw er bijna niet af

de vorige post op deze blog met fotos van mijn leven:


!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´