zaterdag 15 februari 2014

MY LIFE IN PICS # 7




daar gaan we weer
ik heb weer de foto's van mijn telefoon gehaald
dit zijn alle foto's van 
de afgelopen maand

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 onderweg naar mijn moeder kwam ik een blaadje 
in de vorm van een hartje tegen ❤
NICE ❤
 stof die ik lang geleden kocht 
om iets van te maken
weer tevoorschijn gehaald 
om kussens voor de bank 
te naaien : D
 letters voor de kamer van marvin
 mijn lieflingskoeken 
gegeten bij mijn moeder thuis
op mijn werk heb ik een ketting verzonnen
en ik maak geeneens kettinks : /
OH het is een armband haha
 ik dacht
ik maak even een selfie
maar het is een beetje een tuttenbellen-selfie : /
 nieuwe sieraden in de uitverkoop gehaald : D
 marvin denkt er het zijne van
haha
de schattige knuffel was een kado van harry !!!
yummy
avocado tussendoortje !!!
 de letters waren af
maar het zou toch mooier zijn
als de letters van dyon
ook grijs waren
(leen heeft net de verf opgehaald om dat te regelen :)
OH YEAH
chocolade eitjes met een suikerlaagje
en een hazelnoot vulling
TE lekker
 ze waren van de action
het lijken net echte eitjes he ???
en dan dit
 dit zijn mega lolly's
past ook maar nét in je bek
als je een grote bek heb of veel ervaring hiermee
past het wel goed he
hehehe

ik had nog kadobonnen
dus ik kocht deze luxe blusher/highlighter
van rituals ❤
 kijk dan wat ik een troep kan maken
de kussens toen ze af waren : D
ik ben aan het schetsen en tekenen 
voor het schilderij voor edwin en bernice
 kado voor mijn moeder !!!
 we gaan naar een musical met zijn 3-en
omdat zij zoveel meegemaakt heeft en wel iets leuks in het vooruitzicht verdiend heeft : )
weer aan het tekenen (steeds op mijn werk) voor het schilderij
al ga ik deze aapjes niet gebruiken
 !!! alweer een hartje !!!
dit was een wurpje op de stoep
(weer onderweg naar m'n moeder)
ik redde de wurm van de straat en gaf hem een nieuw leven
in de zwarte aarde in de berm
op de een of andere manier is deze foto geen goede opvolging
van de vorige foto ...
maar ik maakte deze foto omdat het er 
sooooooo yummy
uitzag dit bordje eten bij m'n mam
ik hou ook zo van spruiten YAMMMMMM

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´