zondag 15 juni 2014

MY LIFE IN PICS # 11





tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -
 
in de grazia zag ik deze foto
ik vind dit zo mooi
die outfit
die makeup
die uitdrukking
misschien gebruik ik dit nog voor een schilderij?
 eindelijk mocht ik mee op het dak 
van het abn amro gebouw met mijn collega
hier zie je in de verte de brug 
waar ik altijd overheen moet fietsen 
en waardoor ik nu opeens 
MUSCLES heb in mijn benen : P
nog spannender dan het uitzicht 
waren de onderdelen van vogels
die je overal zag liggen
de meest vieze foto zet ik er maar niet op
die met de ingewanden en het onderdeel 
dat de roofvogel niet weg kon krijgen
 's morgens schreef ik een gedichtje 
voor mijn gedichtenverzameling
mijn miniinthebox-ketting
past heel goed bij de ring 
die ik in rotterdam haalde
ik heb de hartjes kettingen 
die ik ook in rotterdam heb gescoord
en de ketting van miniinthebox (link)
veranderd !!!
alleen de bovenste is origineel
nu ben ik NOG blijer met deze sieraden
 ik heb mijn schilderij (link) ingelijst !!!
twee schildeijen in de maak
ziggy en twee van mijn schilderijen
de linker is dus hetzelfde als op de vorige foto
maar dan een stap verder he?
 ook werk ik aan mijn kinderboek 
ik moet een walvis in een illustratie
maar het is maar een detail
kijk dan
tis net een echt snoepje
 oh hadden we het over snoepjes ???
 op mijn werk heb ik dit getekend
tijdens het wachten
 dit is een detail van mijn laatste schilderij
het heet 
MEISJE MET ZEEPAARD
eigenlijk ben ik niet blij met dat zeepaard
maar ik dacht
in plaats van er over heen te schilderen
OP NAAR HET VOLGENDE SCHILDERIJ !!!
 de bapaos waren op bij de albert heyn
dan maar een pita kaas
 op het werk is een schildpad
ik was net te laat voor een foto
da beesje deed een duikbootje na
daarom een foto van dit verlaten nest
eigenlijk is dat heel zielig
de zwaantjes blijven voor altijd in de schil
 mijn lange kettingen verzameling
!!! ik zag een schepkraan in het wild !!!
als een gek begon ik met foto's maken
toen ik klaar was zag ik dat er werklui 
aan de andere kant van de weg bezig waren
oops wat zouden ze denken wat zouden ze denken 
._.
 avondje alleen thuis
maar toch had ik 4 vriendjes bij me:
chips, koekjes, cassis en ipad
ipad is toch wel de leukste
hij laat me videoclips zien
ze dansen er vet cool 


(Jennifer Lopez - I Luh Ya Papi) 
in dit liedje dus
deze van j-lo
oke ik heb een paar favoooos


(Kat Deluna - Always on My Mind)
kat deluna heeft ook een leuke liedje
(put your hands up : P)


(Andu Angelo - Asi Me Gusta)
en deze ook al een ouwe liedje !!! !!! !!!
deze zit steeds in mijn hoofd

maar ik dacht dat je 
ME GUSTA
anders uitsprak
ik zou wel willen weten 
hoe je dat echt uitspreekt
(OF IS HET ECHT MECHUSTAH ???) 

toen ontdekte ik opeens een hartje 
tussen mijn geklieder 
aan de rand van een schilderij : D
 favoriete ijs van mij
het zijn twee zachte koekjes 
met ijs er tussen van ben en jerry
en het heet 'wich
 ik bakte koekjes
want ik moet het recept perfectioneren
inmiddels is het gelukt
binnenkort op mijn blog
(ehm volgens de planning wordt 
dat dus pas 1 oktober ...)
 regen regen regen
dat maakt me niet blij
... liever fiets ik in de zon ...
 spiegelei
maak mij blei
(oke zegt de ei)
ik maakte een foto van de schildpad op t werk
maar op de foto kan ik hem niet vinden :(
 binnenkort maar wat aan de tuin doen?
dit was een dag dat het SUPER ging 
met het werken aan het kinderboek in mijn atelier
het verhaal is al een tijdje af
op 2 na zijn alle 29 plaatjes getekend
de volgende stap is alle tekeningen 
in dezelfde stijl te maken
en details toe te voegen 
daarvoor gebruik ik de zomer : )
 binnenkort op mijn blog
onee
1 oktober pas
maar dan schrijf ik dus 
over het versieren van koekjes
met chocolade !!!
toe maar beitje
bevrucht mijn kiwiboompje maar
ahum
een van mijn favoriete gerechten
!!! burittos !!!
ik maak er altijd een soort rozen van
dan kun je goed kaas tussen de kieren mikken
en dan worden de uitsteeksels lekker krokant
DIT IS SO YUMMY
als ik een felle kleur uit kies
is het al snel too much
een streep felle nagellak vind ik wel genoeg

ik nam een hete drank
en nam zelf ook wat koekjes :P
 ik was met alfred in groningen
daar zag ik dit prachtige toneel
 als ik een hart zie in het wild
MOET ik er een foto van
 ergens toch wel een beetje muf
zo een kerk van luciferhoutjes
 ik hou zo van dit ijsje
dat mijn hart in 7 stukken breekt
als ik het eet
 baby-vogels op t werk
oke meerkoeten-koters
(ik dacht eerst futen-kroost)
oppassen op marvin
terwijl lenepeno samen met dyon 
op de bus stapt om onze mamski 
van de station de halen : D
leen en ik vierden de zomer op t terras
op een donderdag avond
 wist je dat sugarsnaps 
(zo heet het geloof ik)
heel lekker is als groenten ???
dat andere zijn een 
zalm-in-bladerdeeg-baksteen
en twee aardappel-gratin-cirkels
lekker dat het was 
!!! LEKKER !!!
en dat wijnkleurige goedje
dat is wijn duh >:-D

 en ik heb ook een nieuwe verslaving 
voor op mijn beskuit
heksenkaas : )
i'm lovin it 
yay 
dit is mijn zomerse look 
voor een half uur in de zon : /
elke keer een half uurtje 
dan moet het lukken
want ik had toch bruine benen besteld hee
die oranje bloem is 
omdat nederland 5-1 er van bakte
grapje, het is rood in het echt
... maar het voelde als oranje die dag ...
en ik houwt niet eens van voetbalt
HEE!
met die witte benen 
heb ik dus eigenlijk 
rood wit blauw aan 
hahahah
eindelijk heb ik een foto (bemachtigd)
van de dikke duikboot op het werk
stoffel is hier lekker aan het zonnen
zo lief




!!! tot de volgende keer !!!





k bye





ALLE
MY LIFE IN PICS:
http://mtwvdb.blogspot.nl/search/label/MY%20LIFE%20IN%20PICS

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg) 


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´