donderdag 15 december 2016

MY LIFE IN PICS # 40






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 jordi was jarig
om het te vieren aten wij een tompoes
als ik thuis ben of bij mensen die mij niet gek vinden
eet ik mijn tompoesje als volgt
eerst rol ik de glazuur op
dan druk ik alles plat
dan eet ik de pudding als eerst
daarna de koekjes
 en daarna pas het rolletje glazuur
 37 is hij geworden !!!
overal poezekes opgehangen
en het huis versierd
deze leek wel een beetje op pebbles
tony had een nieuw smaakje
ik kocht er direct twee
want ik dacht
dat MOET wel lekker zijn
* melk kaneelbiscuit *
maar ik heb beter gehad
sowieso heb wit mijn voorkeur bij chocolade
 maar voor nappo kan je me ook wakker maken
lekker voor bij het dampen haha
 jordi maakte de avond voor zijn verjaardag deze gehaktballies
!!! snackie-time !!!
 ook even wat hamburgers naar binnen gemikt
ze waren eigenlijk voor de kinderen op de verjaardag
maar ik had per ongeluk te veel snoep gekocht om te verdelen hehe
??? allemaal een stick ???
jordi nam een salami stick
marijke nam een zombie snoep stick
en poezeke nam een afvalvlees stick
of wat ze ook maar in kattenvoer stoppen
de ravage na een snoepaanval
zoals je ziet heb ik de rest van de snoep voor de kids wat over was
ook opgegeten ... ... ... ...
 onder andere een pacman lamp
gaf ik kado aan de jarige
babybell !!!!
YUMMMMMM
eigenlijk van jordi zijn kadopakket
maar wie kan die babybuiken weerstaan ???
van iris en suus kreeg jordi deze kunstwerken
!!! supermooi !!!
ik vond het echte eyecatchers voor onze interieur
 pepsi ligt lekker te slapen
 gelukkig was er heel veel taart over
straks verhongeren we nog
 deze hazen zijn nog niet over de datum gelukkig
de gebroken hazen waren als eerste aan de beurt
 het nes-spel LAND OF ILLUSION uitgespeeld !!!
 even een lollie uitkiezen hoor
jordi kreeg een chocoladeletter van worst
(nee geen marsepijn)
(echt een gelderse rookworst is het)
en van mamski kreeg hij een gebreid worstje
 lekker sjaaltje voor de poeseke
CASLE OF ILLUSION ook uitgepeeld !!!
leuke suikerzakjes bij VITOOS
nieuwe lollie gekocht !!!
staat leuk bij knorrie en de candycane
een van mijn favorieten
als ik mijn eigen blog moet geloven
is stophoest jammie
LINKJE naar die blogpost
 deze lag ook nog in mijn voorraadje snoep
toch nog gezond door de gepofte rijst he
ik heb een nieuwe game voor de 3DS
ANIMAL CROSSING HAPPY HOME DESIGNER
zoals je ziet ben ik vooral goed
in het ontwerpen van kinky interieur
kijk maar goed
zelfs de kamerschermen moeten eraan geloven hehe
 tosties met harten
want ik hou van tosties toch
 even de gourmetset uittesten
jammer dat de kamer blauw stond de rest van de avond
nog een tostie dan maar
ik wilde poffertjes
en ik wilde havermout
dus die combineerde ik
lekker met poedersuiker
a real treat
jordi heb ook een nieuw spel
je bent een klein jochie die met een vreemd uitziend
vogel-hond-achtig wezen de boel gaat verkennen
de vogelhond heb lampjes als ogen
je kan op hem klimmen
een heel apart spel
! !! !!! !!!! !!! !! !
het spel heet
THE LAST GUARDIAN


WAT VOND IK EEN LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?






 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´