zondag 15 januari 2017

MY LIFE IN PICS # 41






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

we bouwden een kerstboom in de living room
 zijn vriendjes hadden allemaal een spin op hun pak
daarom tekende ik deze voor dyon
en nu heeft hij lekker de grootste spin van allemaal !!!
lekker broodje
altijd al ik leverworst koop baal ik als hij zacht is
wist ik veel dat je harde en zachte leverworst heb
gewoon de harde kopen vanaf nu !!!
hardeworsten.nl
 winters tafereel bij mijn schoonouders
ook versiering van mamski in een kerstboom !!!
in kampen ging ik naast een enge man zitten
ontbijten met een kitkatchunky
bij harry thuis
kijk deze kitkat is met koekdeeg : D
 we gingen naar de dierentuin
en het is gezichtsbedrog
want dit is maar een heel klein schildpatje
 en een dikke tijgert van dichtbij 
omdat ze hem net vlees hadden gevoert
grappige staartjes !!!
lijken net echte diertjes : D
op de foto met een kunstwerk van een dino
harry in een dino bek
en nog een keer !!!
 net op tijd het dino park uit
want de giraffen werden gevoerd : D
deze groene rakkers mochten wij zelf voeren
kaneel en poedersuiker
op hazelnootkussentjes
in vanillevla - geloof ik 
onee
bananeyoghurt/kwark
 lenapeno heeft ook een gek adres opgeschreven : D
mijn favoriete pasta gemaakt
daarin gaan twee hele gourgettes
elke keer schik ik weer van HOEVEEL blokjes je dan heb
eindelijk mijn witte chocolade 
meringue aardbei 
johny doodle reep opgekaant
mijn zeepaard maar weer eens omgedaan
bij de aldi hadden ze macarones LEKKER
versiering bij jordis ouders in de boom
en nog meer versiering van mamski !!!
 poesje gezien in de stad
 kerst vieren in een kerk
bij blusakura natuurlijk
thuis zat er een kreeftje in de salade
ieuw op tweede kerstdag
 hete chocolade na een rondje om het meer
 ik had poffertjes en vanillevla over
ook een chocolade tekenstift
toen maakte ik dit toetje !!!
 in het bos zag ik een hartje
jordi heeft de grootste hotdogs ooit ingeslagen
 bij de paps en mams van jordi zag ik dit tafereel
 en deze rendieren
 tegenover het huis van zijn zus deze peerden gespot
 binnen spotte ik deze mooie tekening!
WOW
we aten ook veel kniepertjes deze winter
de paps van jordi maakt die zelf
bij de nieuwe bios kun je m-en-m-s krijgen in alle kleuren!
kroketten eten met lenapeno in hoogeveen
 snoep vreten in de trein natuurlijk
 thuis had ik deze nog over van de pazen
ze kleuren je bek mooi wit 
ik heb er nog genoeg
roomkaas en jam is een topcombi
eindelijk sneeuwde het dan 
lekkers op tafel
maar onze visite at er niks van
marijke wordt ronder en ronder ...
die witte heb ik opgemaakt
droste witte choco stragiatelle .....
 onze visite was de neef van jordi
we gingen blij vlees gourmetten
alweer de derde keer deze winter dat we die bakplaat erbij pakten
wist je dat je bij loetje heel lekker kan lunchen
je kan dan allerlei kleine gerechtjes kiezen
ik koos gepocheerde ei met zalm op een wafel
broodje brie met walnoten en honing
een clubsandwich - jordi koos die ook 
hij koos verder nog een hotdog en een gebakken eitje
kijk dan wat ik in een 2 jaar oude grazia lees - haha
savonds namen we bitterballen
omdat we de vriezer aan het leeg zijn eten
deze mint m-en-m-s zijn 
OOK LEKKAH
ook nog gekke pasta gehad
het heet lasagnotte 


WAT VONDEN
JORDI EN IK
 EEN GRAPPIG LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?




 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´