woensdag 15 februari 2017

MY LIFE IN PICS # 42












tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

in meppel zag ik deze verstappen schilderij
heel mooi
iedereen die gek is op volume 1 wil heb scoren : P
er gaat niets boven een echte ristorante pizza
want dat smaakt als een italiaan !!!
dit is die met spinazie
voor de sier zitten er wat plakjes kipfilet over
lekker broodje van jordi gehad!
oppassen met mamski bij dyon
bakje thee erbij en naaien maar
(we gaan altijd bezig met naald en draad)
(mamski breit en marijke repareert kapotte kleren)
(ik kom thuis met een tas vol kleren als nieuw!)
zo eet ik mijn kaassticks
BLIJ dat ik was toen ik mijn nieuwe verf binnenkreeg!
ik gebruik de oude naaidoos van oma om het in te bewaren
gesorteerd op dekkend, halfdekkend en transparant 
blij blij blij ben ik
niet alleen om mee te verfen maar ook gewoon voor de heb
AL DIE KLEUREN : o
jordi maakte een foto van het oude huis van pap in veenhuizen
een ovenschotel met bloemkool van de aldi!
deze helft is voor de volgende dag
zo zit pebbles te relaxen op de bank
lekker met de nagels in de bekleding
zodat ze niet achter de bank zal glijden
 nieuwe snack herontdekt!
tja een dagje thuis en niemand die me ziet
dan kan ik mijn camouflagepak ook wel aandoen
dan weet ik zeker dat niemand mij ziet
het was weer tijd voor homemade-sushi!
 op een verjaardag dipte ik de cassavechips in de knoflooksaus
(die eigenlijk bedoeld was voor bij de kip)
(ik houw niet van kippebouten)
en lekker dat die combi was!
daarom heb ik weer een nieuwe obsessie
chips met dipsaus  !!!
deze versie van pringles met hexekaas was dan weer geen succes....
eindelijk de XL-hotdogs uitgeprobeerd
van de vorige blogpost 
lekker dat ze waren!
er paste eigenlijk alleen een halve stokbrood omheen
jammer dat de worsten niet meer te koop zijn....
een andere nieuwe verslaving...
schepsnoep!
dat wilde ik heel lang niet kopen
omdat iedereen in de bakken zit te graaien
en je nooit weet hoe oud of het snoep is
maar het is gewoon te lekker
inmiddels al heel wat zakken snoep weggeschept weer...
(ikea, een paar keer kruidvat en de bios) 
(wil nog een keer naar de etos
want dat is ongeveer hetzelfde snoep
als die van de bios maar de biossnoep is heel duur)
 het oog wil ook wat 
inmiddels heb ik er nu nog maar vier op een rij : P
 is de vriezer nou nog niet leeg?
even een fikandel speciaal als latenight snack gemaakt
mooi schilderij he?
maar het is geen schilderij !!!
het is gemaakt van stofjes en kantjes : O
we hadden een nieuwe tentje voor lunch ontdekt
BRASSERIE JANSEN in zwolle
uitgekozen om de naam natuurlijk
onee
eerst even de menukaart online bekeken
ze hadden pancakes met banaan : O
helaas per ongeluk de verkeerde pancakes besteld
vandaar dat ik niks geen banaan proefde D :
de sushi heb ik wel goed geproefd
bij MENOYU
ik kreeg twee zakken snoep van jordi
voor mijn verzameling : D
 poging twee
ribbelchips met sausjes van DUYVIS
het is goedgekeurd!
al vond ik de versie die wij vroeger maakten
!!! met slasaus !!!
lekkerder
 mijn favo salade voor op brood
okee rijswafels dan
is sambakip van JOHMA
wat maak ik veel reclame he?
als ik nou wat meer bezoekers had 
kon ik er nog geld aan verdienen ook!
nog een sluikreclame
hier is de nieuwe smaak van JOHNNY
OMG die is lekker !!!
knettersuiker + framboos + witte chocolade
(= roze chocola !!!)
NU WEET IK HET
het allerlekkerste is gewoon de oude vertrouwde 
HEINZ tomatenketchup
samen met LAYS OVEN CHIPS
eerst kregen we een zak van mamski
later NOG een zak van Anita !!!
nu hebben we een heel kippenhok vol met chocolade kuikens
MJUMMIE
 ook kregen we donuts van Anita
tja... die kan ik niet weerstaan
lekker ontbijtje van twee donuts op zondagmorgen
en een halve als toetje avonds
ik wilde er heus wel meer van eten
maar jordi moest ook wat : P
even bij de ikea geweest
de apekop en banaan is nog van een kruidvat schepsessie eerder
het dropje komt uit de snoepzak van harry
JA ik stop alle vangsten bij mekaar en in een grote snoeppot !!!
afspraak met mezelf: ALLEEN eruit graaien in het weekend !!!
 jordi maakte een lekkere pasta met garnalen
een dag later kreeg hij een lading preien mee
van een blije klant op t werk en maakte hij deze hartige taart
drie keer raden wat marijke strax gaat eten als lunch op haar vrije dinsdag : D


WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

 Keke Palmer - Hands Free



 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´