woensdag 15 maart 2017

MY LIFE IN PICS # 43






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

deze maand begon ik met gezond snacken
augurken en rijstwafels
voor savonds op de bank
en sushi is ook redelijk gezond toch?
oke
ik hou het gezonde leven niet lang vol
 van mamski kreeg ik deze harten beschuiten
en van jordi deze lekkere hamburgers : D
 poesje schrikt wel eens van al dat gevreet
daarom stap ik over op rijstwafels en beschuit
EN
om mezelf te foppen
heb ik ze gebroken en in een chipsbakje gedaan
 er was een zwart masker te koop bij de big bazaar
thank god dat ik alleen mijn neus en kin behandelde
want als je het er af trekt
lijkt het net of je je hoofd harst!
ze hadden ook roze smarties bij big bazaar
pap en joke kwamen eten
jordi maakte dit voorgerecht
ondertussen haalde ik even een ordinaire tekening
van het schoolbordje
de garnalencocktails waren geslaagd !!!
hier zie je het resultaat
er kwam later nog een schijfje citroen bij
het toetje had ik bedacht
koekcrumble met cocoskwark en chocomouse
en een rafaello erop met cacao !!!
oja en slagroom ^^
 bij twee pakken twix en andere candybars kreeg je deze beker
daar eet je natuurlijk wel een twix bij he
pebbles en de trijkatoe
jordi zijn nieuwe favoriet
ik vind dat ook lekker !!!
is een toetje van chococake met melkspul ertussen
LEKKERRRRR
 de meringues van mamski zijn ook lekkkkkkker
ik eet eerst de bovenkant
en bewaar het lekkerste deel
de taaie onderkant voor het laatst
wat een gesmeer
kruimels overal
de volgende dag zag ik chocoladevlekken in mijn broek : P
dit kon ik niet weerstaan bij albert heyn
maar vorig jaar had ik ze ook gehaald
ik was vergeten dat alleen de meest rechtse lekker zijn
die is met amandelpraline
links is aardbei en ernaast pistache
maar door de combinatie met witte chocolade VEEl te zoet
 BONAMI time
natuurlijk aten we weer tosties in het game-museum
deze keer wilde ik een triforce maken
want dan is het pas echt een bonami-tosti : D
 moets wel lachen om deze lelijke mario
was op een oude game-kast
in die tijd had mario nog niet zijn bekende uiterlijk
en maakte ze dit er dus van
le-lijk : P
lara heb ook betere dagen gehad dacht ik zo
van jordi gehad en eindelijk aangebroken die zak
 max verstappen op een blikkie ???
jordi kwam ze tegen in een bezine station
wat een geluk
want ergens anders waren ze uitverkocht
we zijn helemaal verslaafd aan kinder chocolade
eerst al die melkcakejes
ik dacht ik vul een hele pot met verassings en paas eieren !!!
 en nog een nieuwe verslaving
ik eet elke dag als ik vrij ben van werk havermout met banaan
en dan iets lekkers erover zoals deze koekjes verkruimeld !!!
als je niet kan kiezen dan eet je toch allebei ???
kaaskoekjes en snoep !!!
zelf pizza gemaakt
alleen een VOOR foto
want toen het af was
was het een natte bende
tip: niet teveel champignons op je pizza gooien
je kan best gamen met een poes op schoot : D



WAT VOND IK
 EEN HEEL LEUK LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?


 do - hij gelooft in mij



 
k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´