dinsdag 21 november 2017

MY LIFE IN PICS # 51








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

mijn nieuwe verslaving...
marsepijn met witte chocolade
net zon dikmaker
als zijn vermomming
... een patatje met !!!
de laatste ECHTE zomerdag
wij gingen picknicken in het bos
we zagen een letter J
en een letter M
en twee schattige paddestoeltjes
 ik dacht een geel blaadje
op mijn been ???
maar het was een rups
ziet er ook aardig giftig uit
dus gelukkig niet ruw weggeveegd !!!
nog meer paddos
in het bos
dit lag er in de brievenbus
wat lief = D
dankjewel mamski en lenepeno !!!
er was weer taart op t werk
dus een uur later had ik geen zin in lunch
MAAR WEL in dampen in het bos
heheh all you can vape een half uur lang
even fotobomben
terwijl peppi een selfie maakt
claire en marco hadden jonkies !!!
nou ja ...
hun hagedis had eitjes gelegd
precies op het moment dat wij er waren
kijk dan hoe mager hij nu is !!!
ik heb een zwart kalfje in mijn hand
oppassen bij stormpie !!!
lieve poesje hoor
zin aan cottagecheese met jam
en die stengels waren een miskoop
ik dacht dat het grote kaneelbeschuiten waren
maar ze waren te dun om lekker beleg op te doen
lekker taartje gehad bij mijn schoonouders
we kwamen langs 
en we konden kiezen tussen dit en puddingbroodjes 
: P
 okidoki even een mooie foto dan
van droppie onze nieuwe poesi
nog eentje van jordi en droppie
LIEFFFFFFF
dit jaar ging ik minimaal verkleed
ik ging als .... pompoen !!!
!!! halloween bij harry !!!
hij had super lekker gekookt
quiche-jes en gevulde pompoen
YUMMY
het toetje was ook in stijl
oreo-spinnen !!!
en een bloedbad met een tandentaart
 stormpie wilde ook even als pompoen op de foto
 nog maar een van die droppie dan
nu ze nog zo schattig is
als je niet kan kiezen dan neem je toch allebei!
kaas-chipjes en groenten-chipjes
rode bietenchips is mijn favoriet !!!
 had een voetbal voor droppie en peppie gehaald bij ikea
droppie vond er niets aan
en peppie heeft hem net eens gezien
(geen interesse)
ja die kaas-chips
echt leuk voor instagram
ik kocht dit snoep voor de kids
natuurlijk was er over
(natuurlijk!)
(tweede zak voor de helft ofzo)
en tot mijn verassing zijn deze snoepjes echt heel leuk !!!
alle bekende haribosnoep in mini formaat
het is een traditie geworden
dat ik elk jaar op de verzamelaarsbeurs
een wafel eet met witte chiocolade
wilt u er ook slagroom op? 
JA!
en ik heb een nieuwe hobbie op de verzamelaarsbeurs
vieze enge en nasty dingen op de foto zetten
haha
hier een vieze enge vos
en hier een nasty enge mickey mouse
BRRRRRR
ik sluit af met eieren
op brood
met kaas en pesto-kipfiltet
YUM



WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?


k bye
 




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´