vrijdag 15 december 2017

MY LIFE IN PICS # 52






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -
 
deze maand was jordi jarig
van mamski kreeg hij een klapzoen
die met veel kabaal de brievenbus indonderde
PATSBOEM!
natuurlijk wel taart gehad op de dag zelf !!!
mijn schoonouders kwamen feliciteren
konden ze meteen die nieuwe poesi bekijken
het is echt een schattige poesi
hier het bewijs
op een dag gingen wij naar tuinland
alles was in kerststijl !!!
hardstikke mooi
zoals deze assepoester
in tuinland verkopen ze ook snoep
zoals deze caramel-drop-fudge
... lekker ...
even een foto van de inhoud van de snoepzakjes
deze zijn voor de kids als jordi zijn verjaardag viert
hij heeft het goed gevierd !!!
HIEPERDE PIEP HOERA
leuke foto van de boys samen
en thuis de kadootjes bij elkaar gezet
die poes die hadden we al hoor
dropka geproefd
die heb jordi van pap en jook gekregen
(smaakt beter als dropshots volgens velen)
zelf ontdekte ik
mijn absolute nummer 1 op chocolade gebied...
... na al die jaren !!!
deze chocolade
witte chocolade met caramelsmaak en nootjes
die nieuwe poesi slaapt graag op vreemde plekken
in groningen kreeg ik deze handgemaakte meringue
framboos met witte chocolade
van jordi
we gingen uit eten bij een sushi-restaurant
!!! onze favoriet was ook aanwezig !!!
flamed salmon sushi
even een foto van de mooie boom achter mij
ik hoorde dat animal crossing
nu ook op de telefoon te krijgen is ???
!!!daar gaat mijn vrije tijd !!!
: O
heb al veel vrienden van over de zee
de meesten komen uit japan
naar het bos met mijn dampert
want er was weer taart op het werk
dat plannen ze altijd zo gek !!!
een uur voor de lunch ???
en mijn soepje dan ???
in animal crossing run ik een camping
waar ik allemaal dieren heb rondlopen
maar het leukste zijn de kleren
hier heb ik mijn kerstpak aan
lenapena had een lekkere kwarktaart gemaakt
want dyon was jarig !!!
bij jordi in de trui dan maar
in de broek was geen plaats meer
ik heb een casette recorder gekocht !!!
deze vond ik bij de kruidvat
NET ALS VROEGER : D
ik heb nog heel veel bandjes om te luisteren
maar kan als ik wil ook een usb-stick met muziek er in drukken
droppie op de foto gezet 
(alweer?)
pebbles ook maar dan
oke
het was voor mijn kerstkaart
(coming soon!)
op de camping alweer
elke dag een andere outfit
kaasballen en merinques
op het menu
een dag later stond er een oreo-donut op het menu
want...
ik was in slagharen : D
!!! met harry !!!
lekker onze bevroren poten aan het vuur warmen
harry doet gelukkig ook niet zo moeilijk over softijs in de winter
poffertjes passen eigenlijk veel beter !!!
jammie
let niet op mijn rode neus
het was KOUD !!!!!
er was een lichtjesshow
met vuurwerk
erna gingen we ook nog zwemmen
en daarna was het park wel uitgestorven hoor
maar wel mooi al die lichtjes...
EN WEER terug naar de camping
vandaag trek ik een camouflage-pak aan
onee
toch maar in het wit vandaag
oke deze jurk was heel duur
dus ik MOEST me wel omkleden
wat is dit voor gek beest
? ? ? 
EEN OPBLAASBAAR KONIJN ???


WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?





k bye



ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´