donderdag 15 februari 2018

MY LIFE IN PICS # 54







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -
 
 die geisha pruik
daar heb ik echt op zitten wachten bij animal crossing
 heb hem in alle kleuren
 hier ben ik een gangster geisha
 en hier een army geisha !!!
 christian was jarig
dampen in het rookhok
 wij hebben een poesje van 3 meter !!!
 je kan haar ook terug vouwen
het is net een harmonica
mijn choco army look
 heb ook een spijkerpak voor bij mijn choco hoofd
 tijdens het tekenen wilde poes weten wat ik allemaal maak dan
heb de chocolook nu al een paar dagen
met een oranje joggingpak
ik snap het ook niet
 de toetjes afdeling bij eten&zo
 daar heb je wel 10 toetjes magen voor nodig
 moet ik dat allemaal opeten ???
kraaloog marijke
 oke scroll maar gauw door
er is stiekum een foto van mij gemaakt
ik deed gewoon een tukje overdag op de bank ???
toen ik wakker werd heb ik alle bloemen verzameld !!!
poesje denkt dat mijn lichtbak een ipad is ???
kijk
ik heb nieuwe eliquids erbij
fruity yoghurt en rijstpudding (met framboos !!!)
gauw weer naar mijn park
even lol maken met een leeuw en een opblaaskonijn
wat voor dier is dit
het is in ieder geval geen knappertje
 VISPAKKETJES GEMAAKT
en de rozen staan er goed bij
 poesje wil ook !!! !!! !!!
nieuwe smaak van B&J
het is met honingswirl en chocolade honingdingen erin
 chips uit een fietbak met heinz en fanta pomelo
 frozen yoghurt
(ik vond de eliquid toch beter)
BIJ IKEA !!!
daar was ik met harry die een softijsje nam
 ik heb een ouderwetse gameboy gescoord !!!
nou die gifflar (?) van de ikea is best lekker
 janjaap is in mijn park gesignaleerd !!!
wat doet de brooddoos van jordi bij bonami in de vitrine ???
een kunstwerkje van je favoriete game kan je daar ook halen
bij bonami
nog meer rozen
 YEAH !!!
nieuwe outfit (alweer?)
 zitten die gorilla en die miereneter elkaar nou te versieren?
WAT EEN DUUR EI
maar oke ik moest hem hebben natuurlijk
EEN MEGA MEGA MEGA KINDER SURPRISE : D
 HET IS EEN ECHTE
er zit ook wat in
dat was allemaal ook groter
even een foto van onze nieuwe verslaving
JORDI HEB EEN WII SWITCH GEHAALD
: o



TIJD VOOR FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!

  VROEGER in roden deed ik met mijn schoolklasje mee
met de optocht van de parade wagens
hier ben ik een oude oma in een wagen met een cirkus thema

- klik op de foto's voor een groter formaat -

hier staat mamksi ook op !!!
en ik was een kikkert en het thema was niels hogeson geloof ik

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 

WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

 




ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´