donderdag 15 maart 2018

MY LIFE IN PICS # 55






tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -


 ik begon de maand met een gezond ontbijtje
(alleen maar fruit ja)
djiedjie gespot in mijn parkie
 we aten weer eens bij vitos
het broodje
(club sandwich)
viel erg tegen !!!
daarom alleen een foto van de menukaart
en de capuchino die wel lekker was
maltezers vallen natuurlijk nooit tegen
 dit haal ik bij hema
wees er snel bij want het is limited
het is van de paas afdeling
!!! mijn nieuwe verslaving !!!
??? het is een merinque
maar het lijkt op iets van de operatietafel
wij gingen op een zaterdag
naar herinneringscentrum kamp westerbork
eerst even een broodje eten
voor we door het bos gingen wandelen
 er was ook een museum
hier zie je een deel van ALLE namen
van mensen die in westenbork hebben gezeten
tijdens de oorlog
hier zoekt jordi anne frank
maar dat was onbegonnen werk : O
wist je dat PAL naast kamp westerbork 
14 radiotelescopen te zien zijn
wij zagen nog een lief klein vleermuisje
kreeg hem niet goed op de foto 
 thuis keek ik of jj al een keer weer in mijn park was
mensen zonder spullen in hun marktkraam
knikker ik altijd uit mijn park
behalve jj natuurlijk !!!
 ontbijt op bed van de liefste van de hele wereld !!!
op mijn vrije dag ga ik voor ringelings met melk
 maar als jordi thuis is dan eten we hotdogs
ALWEER BIJ ETENENZO GEWEEST ???
deze keer met een hele club grote eters : D
hier zie je toetjes-ronde 1
en hier toetjes-ronde 2 YAY
 bij mamski at ik deze mooie maar lichte lunch
je moet weten dat ik al een staphorste rol
achter de kiezen had : D
mamski had deze mooie sjaal voor jordi gemaakt !!!
hier wil je toch je neus in drukken
 ALWEER NAAR VITOOS ???
we moeten die hele lijst nog eten toch?
deze was WEL lekker
(het is de meridiana)
dit is mijn favoriete snoep
van sostrene grene
links smaakt naar caramel-fugde
recht is een XL-heksehyl-dropstick
 de mini hagelslagjes moesten op
je moet wel weten wat je weggeeft : D
 hier de inhoud van de snoepzakjes
WAT IK BEN BIJNA JARIG !!!!
HAHA
EN IK HEB HET NOG NIET EENS GEVIERD
dat is morgen pas
ach ja die kids kijken toch niet op mijn blog
 OKE ik speel nog steeds
heel de dag animal crossing op de telefoon

ik heb nu bamboe in mijn tuin
 camouflage outfit en camouflage auto
 wat zit dat beest eigenlijk te slapen heel de tijd
(wat IS dat voor dier)
(een FRET ???)
 deze zonnebril gescoord
een hot item
 lente in mij park !!!
 snap het nu niet
maar tijdens het maken van de foto
vond ik mijn outfit erg mooi
 WHAT WAS I THINKING ???
 deze outfit is beter
(maar een raar regenboogschaap
zit de foto te verpesten met zijn clownsbekkie)
 en dit draag ik nu
die vis-haarclip heb ik gescoord bij het vis-festifal YAY


TIJD VOOR FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!
 
omdat ik bijna jarig ben
hier wat fotos van mijn verjaardagen als kindje
hier ben ik denk ik 4 geworden
en ik gok dat ik hier 5 werd ???
zes jaar
dat staat op mijn hoed 
 nog twee fotos uit 1984
leen en marijk !!!

het was met kerst
(er staat een kerstboom)
op de foto met jj
deze is denk ik gemaakt op school?
de foto die thuis gemaakt werd is eigenlijk leuker : D
hier zie je tenminste onze ware aard
 ik was nog twee fotos vergeten de vorige keer
de kikkerparade 
weet je nog ???
dat zijn mijn liefelings fotos
want ik herinner me nog die dag
ik vond het geweldig om een kikker te zijn !!!!!
de morning after
hier ben ik weer mezelf





WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

Eliza - Wasn´t Looking


ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´