vrijdag 15 juni 2018

MY LIFE IN PICS # 58







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 begin van de maand (nouja... zo rond de 15e dan)
had ik een grote snoeppot in mijn klauwen
 wat hebben we hier
OH ik zie het al
ik heb weer eliquids gemixed in mijn lab natuurlijk
 sombrero opgezet...
 in meppel zag ik in het park een regenboog
 thuis zag ik ook iets moois
een groene kitkat uit mijn niet nederlandse snoeppakket
 wat is dat nou
een glazen potje uit de rivier gevist
 als ik pauze heb ga ik wel eens wandelen zoals je weet?
AL mijn collegas eten altijd in de kantine
 een engel is mijn favoriete gedaante
 buiten had ik ook nog een bloemblad in de vorm van een hart gezien
 dit groeit in onze tuin !!!
 deze wijn had ik voor mijn verjaardag gehad en was VET LEKKER
m en m heeft nu ook ijsjes !!!
ze vielen een HEEL klein beetje tegen
wel lekker
maar ik vind dat niks kan tippen aan het roomijs dat in een magnum zit
maar het crispy choco laagje was dan wel weer heel goed
 en deze ...
- geloof het of niet - 
is nog lekkerder dan een magnum ???
dit is het beste ijsje ooit
heel lekker romig (?) waterijs
met de smaak van watermeloen
 ik ving twee bolle prikkelvissen in mijn park
hoe heten die dingen ook al weer
ligt op het puntje van mijn tong
 jordi had deze quiche gebakken
en lekker dat hij was !!!
 deze paarse bloempjes groeien ook in onze tuin
 en hier zie je de roze bloem van eerder nog in de knop
iemand heeft mijn fotos door mekaar gegooid denk ik
de volgorde klopt niet helemaal ???
 peppi
 oops net te laat met een foto maken
er is al een hap af
bij de zuivelhoeve gehaald
amandel koek met pistache YUM
 heb een nieuwe hoed
...
stekelbaarsje
zo heet die vis !!!
 ontbijt op bed 
als of ik in de spiegel keek
zon blij gezicht
 tijdens het wandelen een schepkraan gezien
met het schepje goed : D
 kijk dan
hier is de roze bloem al helemaal uit de knop
lijkt wel crepe papier van vroeger van de kleuterschool
waar we dan mee plakten knipten
in de knutselhoek
weet je nog
 lekker gras vreten peppert?
 en die ander ziet ze vliegen
 deze witten hadden we ook nog in de tuin
 en deze !!!
lijkt wel tuinland hiero
 de poezen waren met dat mooie weer ook veel buiten
 leen en ik zijn patat gaan eten in de stad
de duiven wilden ook wat
 jordi en ik zijn vitos gaan eten in de stad
 we namen de POLLO deze keer
lekker !!!
vroeger was die met kipreepjes
nu is die met grote plakken kip LEKKER
 onze favoriete ijs
toen ik deze foto zag op mijn werk 
(jordi was een dagje vrij)
was ik ZO BLIJ ZO BLIJ
de hele vriezer vol leggen met die dingen YEAH
 we aten pannekoeken
en de volgende dag was er nog eentje over
dus dat werd mijn lunch
 een bril voor blanken?
daar doe ik niet aan mee
dit staat hardstikke mooi zo !!!
 zuurkool van mamski gehad
we maakten er twee ovenschoteltjes van
met een eitje erin
ieder een ovenschoteltje voor de neus
en dan maar geduld hebben tot het afgekoeld is
dat is MOEILIJK !!!
want het is zo lekker
 een kasteel in mijn park gezet
 en ik heb ook alle speciale bloemen verzameld
deze zijn alleen tijdens events te krijgen
met de normale bloemen ben ik nog bezig met groeien en sparen
(wat een werk)
die zie je (nog) niet op de foto
 oke deze foto is niet van MIJ !!!!
(maar van Chris Ruijter) (zie links onder)
(mijn blog heeft toch geen commerciële doeleinden?)
maar deze libelle (of eigenlijk - juffer) zag ik op mijn werk vliegen?
ik wist niet wat ik zag
het fladdert rond als een vlinder en het lijkt ook heel erg op een vlinder
dus heel erg bijzonder om die in het echt te zien
het was echt een jackpot voor mij die dag
 nog even alle bloemen bij mekaar
(er heeft echt iemand in mijn fotos gehusseld)
 oke 
lol met kaugom ???
ik zet mezelf wel even voor gek hiermee
maar ik moest hier zelf zo om lachen
denk niet dan anderen het grappig vinden ...
(maar het is toch MIJN blog)
 onderbroekenlol hou ik normaal eigenlijk helemaal niet van
 wat is dat
een vrouw in een banaan?
beter dan een banaan in een vrouw
(toch)
 en een baby hier
 wat is hier bijzonder aan?
 kijk maar eens goed naar de achtergrond hoe GROOT deze baby is !!!
ik pas als ik me oprol in het hoofd zo ongeveer
het was in rotterdam
in de kunsthal
de tentoonstelling HYPERREALISME
en levensecht dat alle beelden leken!
het was gewoon eng
 deze is van een andere tentoonstelling daar
van victor en rolf
jammer dat ik niet veel fotos heb van wat ik allemaal heb gezien
hoewel de victor en rolf wel tegenviel
allemaal rare kleren
deze pop was nog wel leuk
 en we hadden nog tijd over 
dus gingen we naar
het natuurhistorisch museum
daar had ik sjans met een kameel
 buiten een kraai op de foto gezet
deze is niet echt hoor
 en wat moet je dan eten na zon dag
zere voeten en geen zin om terug te lopen naar alle restaurants
dus lekker kapsalon en broodje falafel op het station !!!
 daar worden wij wel vrolijk van
 kijk eens naar de voorpootjes van pepsi
lief he?
 en hier naar zijn achterpootjes
aaahhhhhh
 ik dacht dat deze ook wel zeldzaam was maar dat valt wel mee
maar soms moet je gewoon even een foto maken
maakt niet uit waarvan


WAT KWAM ER NU OOK AL WEER
OJA !!! FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!

JANJAAP
??? als je dit leest ???
dit ben jij als baby met pake en beppe !!!
...
of ben ik het
pap mam als jullie dit lezen
wie is de baby
want IK heb de foto in mijn schoenendoos
dus dan zou ik het juist heel goed kunnen zijn
............................. ??? 
de baby heeft een jurk aan dus dan ben ik het denk ik ???
maar het kan ook een doopjurk zijn dus dan kan jj het ook zijn he

dit ben ik zeker wel
ik zit hier op een hobbelpaard
ik had eerder ook al eens een foto uit dat park
maar deze kwam ik later nog tegen
(nu zijn mijn fotos pas allemaal gesorteerd)
  hier speel ik met een pleerol in de zandbak
 hier krijgt lenepeen de fles
mamski kijkt een beetje vies
en janjaap kijkt weg
zelf heb ik een pop op schoot die later billenkoek krijgt
(geen foto van)
 oh alweer in de zandbak
janjaap speelt met een frisbee
ik nog steeds met die pleerol
 deze is zo leuk !!!!!
mijn klasje op de kleuterschool
ik ken van velen nog de naam
van links naar rechts en van boven naar beneden
RIJ BOVEN
juf
RIJ DAARONDER
karin b - marijke - ??? - marko - ??? - ??? - ans
??? - valentijn - irene - karin h - ??? - viola
ONDERSTE RIJ
joke - ??? - ??? - ??? - ??? - annerieke - ??? - govert
(kan zijn dat ik er wat mis heb)
(kan zijn dat ik een paar niet meer herken)
 en hier heb ik ook veel fotos van
dan hijzen ze mij in mooie nieuwe kleren
en dan ga ik het showen voor de foto
 best een leuk overal voor kids
 en ik ging verkleed als chinees naar het haloween/sinterklaas-feest ???
 dit was met kerst of oud en nieuw
ik denk oud en nieuw want ik zie vuurwerk
 een hele oude beschadigde foto
maar hij is zoooooooo leuk
van leen en mij
 nog (l)eentje dan
 ik win die kleurwedstrijd nooit
als ik alleen maar rood gebruik?
 tong uit de bek
dat doe ik nog wel eens als ik me inspan
lalalala laatste foto


WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?







ALLE
MY LIFE IN PICS:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´