vrijdag 15 februari 2019

MY LIFE IN PICS FEBRUARI







HET IS WEER FEBRUARI
TIJD VOOR EEN NIEUWE BLOGPOST

hier zijn ze dan de fotos van de afgelopen maand

 ik werd deze maand wakker met de geur van een vers geroosterde boterham
als poesje zo ligt maak ik snel een foto
en nog eentje
deze chipjes op een verjaardag gegeten
in de vorm van een triforce van zelda
er lag deze maand een paar dagen sneeuw

 hier zie je mij in het park in meppel
in de sneeuw
hier zie je mij in het park op mijn telefoon
hier was ook sneeuw
ik heb nieuwe plantjes van ikea
 staat heel leuk
ook de olifant is nieuw
van de tweedehandswinkel
 de kleedjes zijn ook nieuw
maar de poezen liggen er niet vaak helaas
deze maand maakte ik eindelijk weer eens schoorlse zalm
het recept staat op mijn blog
linkje:
dat moest ook op de kalender natuurlijk
 lekker dat het was
YAMMMIE
 nu ik toch aan het bakken ben
mijn kook-outfit maar even aangetrokken
ik dacht - ik ben gezond bezig - ik neem druiven bij mijn chips
en lekker taart bij mamski
ook met een druif
(of was het een kers)
ik kreeg deze hartenbroodjes van haar !!!
die heb ik de volgende dag direct in de oven gedaan
 vrijdag avond fiets ik soms naar de snackbar
- ook wel eens naar de chinees -
en ik ontdekte mijn nieuwe favoriete snack
!!! de smulrol !!!
dat is een snack met lekker gekruide gehakt erin
de sausen van links naar rechts?
joppie - cocktail - mayo - ketchup
want de appelmoes periode is voorbij
 in mijn park ook een lekker taartje gehad
met een capuchino met een melkschuim kunstwerk
 gouden gezicht masker
alles stond STRAK ik kon niet lachen
sowiewo haast niet bewegen
 erafhalen is het leukste
lalalalala
leuk leuk leuk
twee van mijn favo snoep
wilhelmina pepermunt
en drop mentos
met lenapena in de bios
!!! LADIES NIGHT !!!
 de film was heel leuk
een nederlandse film
verliefd op cuba
oh oh wat leuk
een oude foto op faceboek van het politiebureau naast ons huis vroeger
op het grasveld speelden de kinderen van den berg hahah
 hee waar ben ik nu
een egyptische kat ???
 ik ben in het historische museum in leiden
samen met jordi 
 onder de roze bloesem
ik heb twee e-liquids gekocht die haast niet meer te krijgen zijn
lemon tart van dinner lady
LEKKER DAT DIE IS
de snoepjes van jamin ook trouwens
maar we kwamen voor de sushi natuurlijk
lekker gegeten met zijn 2tjes hoor
 soms eet ik iets waarvan mijn smaakpupillen overeind gaan staan
deze keer
fruit met cocos melk
OMY !!!
dat is lekker
ik bestelde het heel vaak
en het heel makkelijk thuis na te maken
(gelukkig makkelijker dan die sushi rollen met vanalles aan versiering eraan)
gewoon fruit in stukjes en dan een scheut kokosmilk erover
dat was een topdag
hier zie je de laatste ronde van jordi die hij helaas niet opkreeg
want hoe lekker ziet het eruit als je erna weer honger heb dan kan je het zo op

de volgende dag soep met bladerdeeghapjes
als avondeten
en de nieuwe maand kan beginnen


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´