woensdag 15 mei 2019

MY LIFE IN PICS MEI






HET IS MIJ
MARIJKE
HET IS MEI
TIJD VOOR FOTOS

 met harry naar slagharen
hier zie je harry op de schommel
 en hier zie je harry in een kinder atractie hahaha
 we aten patat tussen de middag
 deze afbeelding had ik gevonden toen ik zocht naar een riem voor mijn bruidsjurk
 en toen ik al die plaatjes zag
dacht ik bij mezelf
ik kan toch zelf wel zon riem maken ???
dus aan de slag
 hij is al bijna klaar
er moeten nog linten aan
 na tien jaar of langer
kwam harry erachter dat de kinderbueno ook in het wit verkrijgbaar is
dus steeds als ik het tegenkom stuur ik een foto naar hem
met steeds weer opnieuw dat het groot nieuws is
hahaha
 de ingrediĆ«nten voor een lekker broodje
 mjam mjam
die lusten wij rauw 
nouja...
 en de magnum is er nu ook in cookies and cream
de binnenkant heeft chocolade saus
daar hou ik niet van
dat koop ik niet weer
een paasontbijt aan de graspieperstraat ???
marioparty spelen de heeeeeeele zondagmiddag ???
en de volgende dag paaslunch bij pap en jook
 zelfs in het park had ik een paas picknick !!!
de dag voor koningsdag
dan gaan harry en ik altijd troep verkopen 
ik heb geloof ik 9,70 verdiend
dat is genoeg om vullingen voor mijn esigaret te kopen
YAY gratis vullinks
 en op koningsdag natuurlijk een tompoes gegeten
dat is traditie he
 bloesem in mijn park
en bloesem bij anita achter het huis !!!
zij hebben ook kippen
die leggen eieren
dus die moet je niet storen
gauw de deksel er weer op jordi
 lelijke grijze rozen in mijn park
 van jordi kreeg ik een hele mooie set kleurpotloden
zoooooooooo blij mee
hier zie je rechts de 4 laatjes met alle kleuren
en links zie je de kleurenkaart die ik direct had gemaakt natuurlijk
 yeah !!! mijn nette pak aan getrokken
lekker suikerbrood gegeten
met boter en kaneelsuiker
en op de achtergrond vakantie fotos
chips met joppie als dipsaus
ik wil niets anders meer
altijd bezig met eten
ook in het park
voor suus haar afzwemmen kocht ik jellybeans
voor mezelf twee snoepmixen van redband
ze waren in de aanbieding
vandaar
 langs de kant van het zwembad een selfie gemaakt
eten bij michael de pizzeria
dit is het voorgerecht
als hoofdgerecht nam ik kipsate
maar was jaloers op de lekkere pizza van jordi
die kwam met ei en ui en mmmmmmmmmm
 met lenapena in de kringloopwinkel
niks gekocht
alleen maar troep daar
met lenapeno bij de mac
daar is NOOIT troep
alleen maar lekker
en met lenopeni bij de bios !!!
ladys night he
lekker prosecco drinki erbij yay
 en bij leens huis groeit dit in de straat
dezelfde dag nog weggeplukt door twee boeven hahah
maar bij leen was ook dit gebakje te bewonderen
(niet voor lang want die is lekker)
 ik had groot nieuws voor harry
want de kinderbueno komt ook in het wit !!!
gespot op het station in meppel
gauw deze foto gestuurd
jammie jam jam
bij anita op haar werk kregen we een koffiebon
daar kochten we deze cake met slagroom bij
daarna hadden we nog wel een gaatje over
snel naar de KFC in assen !!!
dat was mijn eerste keer bij de KFC en ik ben een fan nu
volgende keer neem ik weer die koolsalade
en ik neem dan niet deze towerburger want de burger van jordi was lekkerderder
(altijd eerst kijken wat jordi besteld)
 op jordi zijn werk staat een paardje in de buurt
hij kent jordi al goed
maatje de paard
op jordi zijn werk zijn zag ik abracadabra op de muur
en zijn werkplek
met fotos van mij en jordi en de pussycats
zo ziet dat eruit als jordi aan het werk is 
maar je moet er wel een computer bij denken
want die lag thuis
en op zijn werk zijn ook zwaluwen bezig met een nest
 blubber en takjes
daar maken zij dan weer een nest van
creabeas
 daarna gingen we naar norg
en daar nam ik een blauwe hertogjan en jordi een softijs met aardbeien en slagroom
 bijna al die opdrachten af met die smerige rozen
waar vleermuizen op groeien bah
mijn verzameling fotolijstjes
 ik zag in mijn glazen bol dat mamski bijna jarig is
ze had een heerlijke kwarktaart gemaakt
lekker met mandarijntjes erdoor en erop 
YUM
 patatje gegeten na de verjaardag
dat was heel gezellig !!!
en lekker want ik had joppie
ik maakte snel een foto mamski en jordi en een dikke ijs
 zelf ook even op de foto


DAT WAS HET
TOT VOLGENDE MAAND


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

 ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥

 ♥ ♥ ♥

  ♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥
 

♥ ♥ ♥





♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´