zaterdag 15 juni 2019

MY LIFE IN PICS JUNI






HALLOOTJES
HET IS JUNI
DE BOMEN STAAN IN BLOEI
AAN DE GOEDE KANT VAN DE ZOMER
DAAR ZIJN WE NU

 dankjewel voor de chocolade koekjes mamski
het is ons gelukt om elke avond 2 koekjes te nemen na het eten
dus niet het hele pak in 1 keer naar binnen
wat knap
 dankjewel voor de noga en de caramel mamski
die lagen beide al een tijdje in de snoepdoos
en nu eindelijk opengemaakt
en het was LEKKAHHH
dankjewel marijke dat je zelf ook snoep koopt
bij de hema hadden jordi en ik onze lunch gehaald
eerst zaten we bij die boekenwinkel in de kerk
maar na de koffie kregen we niks meer
daarom afgedruipt naar hema
maar... daar is het altijd goed !!!
 en lekker veel ketchup
dat hebben ze vast niet in die kerk toch
we zijn ook naar chinapalace geweest
in zwolle zuid
daar is mijn favoriete snack te koop namelijk
jaaaaaaaaaaa bapao met taro vulling
smaakt een beetje naar custard
MJAMMMMMM
 en ik maakte datzelfde weekend ook nog mijn specialiteit
broodjes tuna melt uit de oven !!!
deze keer met hamburgerbroodjes
 en bij mamski kreeg ik deze koek VLAK voor ik werd gebeld voor een baan
toen wist ik nog niet dat ik die baan echt zou krijgen!
 mooie roze bloem in onze tuin
 en de paarse dingen staan ook in bloei
 niks gewonnen
maar het broodje was wel een jackpot
 alweer uit eten?
deze keer pizza met ei
waar ik vorige keer zo jaloers op was
toen jordi die nam
(ik had kipsate de vorige keer)
(ook lekker - daar niet van)
jordi zegt hallo
wie stond er in de krant ???
bryan bij de basketbal !!!
 even vieren dat ik een baan heb he
mjam mjam
cremevulling links (mergpijpie)
custardvulling rechts (bokkenpootding)
de zwaluwen op het werk van jordi hebben eitjes gelegd
even vieren met mamski dat ik een baan heb
kaartje van leen gehad want ik heb een baan he
 even vieren dat ik honger heb met een tosti
met filet american en ei !!!
 wij hadden een jonge ekster in de tuin
die leert vliegen
dan vallen ze uit het nest
en dan krijgen ze vliegles
terwijl ze nog gevoerd worden door pa en ma ekster
bij kalter de aarbeien winkel
daar kan je ook een taartje eten
en aardbeien sapje nemen
dit is de vangst
vooral de bordjes zijn leuk
half doorzichtig !!!
de aarbeien-prosecco was niet zo lekker als de aarbeien-wijn
maar de aardbeien-wijn was net op toen ik er was
nouja ik zuip het wel
 even mijn klokhuis versnijden voor de ekster-babie
OMG die bapaos met de taro
hebben ze ook bij wasabi op de kaart 
nou hoef ik niet helemaal naar zwolle zuid
want deze zit in de stad


sushi-blokjes kenden we ook nog niet ???
en groene thee tiramisu ???
kom maar door ermee
 klaprozen in de tuin
hele groten
wel jammer dat ze de eendagsvlieg onder de bloemen zijn
 nu is het nog mooi
maar morgen is alles weggewaaid
toch heel mooi he
even goed kijken
morgen is het weg
 dus ik hoorde dat sophie was gaan magneet-vissen ???
!!! dat wilde ik ook !!!
en toen had jordi deze magneet-hengel voor mij gemaakt op zijn werk
als beloning een groene thee kit-kat
die verkopen ze nu gewoon in de supermarkt !!!

beetje teleurgesteld omdat het magneet-vissen niet echt is wat ik er van had verwacht ...
 ah zo lief die papegaai
 nieuwe achtergrond in mijn park
maan en regenboog en wolkjes
lijkt een beetje op troetelland...
ik kreeg een mega-snack-pakket
van mijn nieuwe werkgever
Kenonz
 de eitjes zijn uitgekomen !!!
hier zie je de laatste nog in zijn ei
jordi en anita wilden een foto maken op de verjaardag van hun paa
ik wilde er ook op natuurlijk
jonge futen bij ons voor het huis
 hier krijgen ze voer van de moeder
lieve peppi
even op de foto met mijn nieuwe huisdier
fontijn in lelystad
want daar werk ik he 
(ja ik ben blij met mijn baan)
daar zijn ook jonge futen uit hun ei gekomen
even de jonge zwaluwen op de video gezet
 volgens mij hebben ze honger
 ik kan me niet herinner en dat ik ooit een cake heb gebakken
maar vorig weekend was het zover
want we wilden er groene thee in stoppen
(ik bedoel macha) (dat groene poedertje)
TACO MUNDO heeft nu ook pasteitjes !!!
 ze waren wel een beetje ieniemienie
gelukkig had ik ook quesadillas erbij gedaan
met kip en ananas YAMMM
nog even bezig geweest met de trouwriem
hier zie je afwerking van de linten 
ik weet nog niet welke versie ik doe
misschien voeg ik ze samen
(wat een werk eigenlijk)
(allemaal naaien en rijgen en doen)
(maar dan heb je ook wat)

JA DAT WAS HET
MEER IS ER NIET?????
MAAR HET WAS TOCH BEST VEEL HE
(JA VEEL ETEN JA)


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

  ♥ ♥ ♥
 ♥ ♥ ♥
 ♥ ♥ ♥
 ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
 ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
 ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥
  ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´