maandag 15 juli 2019

MY LIFE IN PICS JULI






HET IS JULI
DE MAAND DAT WE GAAN TROUWEN
DE MAAND DAT WE MET EEN CRUISE SCHIP ROND GAAN VAREN
MAAR DAARVAN NU NOG EVEN GEEN FOTOS
!!! WANT DAT GAAN WE NOG MEEMAKEN !!!

in het park had ik me verkleed als een beer
en ging ik een bel blazen
om vervolgens in te zitten
de roosjes heb ik in een opwelling besteld
kreeg toch wel een leuk idee
daarvoor moest ik ze eerst losknippen
en het koord wegbranden
 soms maken we pasta met EXTRA veel paddestoelen
de champignons in plakjes
de kastanjechampies in partjes
 twee soorten paddos
dus ook twee soorten ui he
 in mijn park heb ik kwallen
en ik eet in de pauze tussen al het gamen door
deze crackers met kaas ei en mayo
snel weer verder met het park
bij mamski dit heerlijke fruitbroodje gehad
veel musjes op de parkeerplaats 
ik denk dat de mieren uitvliegen
we hebben bloemen aan de plant van beppe
mooi he
en lekker
als ik die mieren moet geloven
(kijk maar goed - dan zie je ze wel zitten)
 mamski maakte sudderlapjes voor ons
en laat dat nou net jordi zijn lieflinkseten zijn
ik ging even mezelf koelte toewuiven
het is ook zo warm
misschien had ik ook die berenpak uit kunnen trekken
 dat is beter
een zonnebril tegen de felle stralen
in het echte leven draag ik ze niet
 ik heb niet zo heel veel fotos daarom even al mijn bordjes eten bij het wokstadion in beeld
bijna alles op dit bordje ligt ook op het eerste bord
maar het was ook zo lekker !!!!
toen nog even lekker fruit genomen
en natuurlijk de kaas loempias
(natuurlijk)
en hier ontdekte ik de creme brulee...
 ik nam er nog een
en nog een..
maar in totaal nam ik er 4 dus er staat er eentje niet op de foto he
dit drink ik heel veel
(amandelmelk)
het is gewoon water met maar 2 procent amandel
dan heb ik dit toch veel liever
want ik hou niet zo van water
maar dan denk ik
dan kan ik er ook onbeperkt van drinken
als het toch grotendeels water is
al zeggen ze
alles waar te voor staat............is niet goed...
 een grote plastick riet
past precies in een literpak
 jordi met zijn voeten in een zwembadje
en ik met een broodje filet americain met ei
dat was toen het nog zo heet was
 met mijn riem bezig geweest
hier is het al bijna klaar
 met lena naar wasabi geweest
wat lekker kan je daar eten !!!!!!!!
 lekker wijntje erbij
ik was weer erg blij met mijn taro
leen maakt altijd van die leuke filmpjes
die moest ik hebben voor mijn blog!
 ja echt heel blij
 dat was een geslaagde dag shoppen en eten !!!
 en in lelystad ontdekte ik een chinees met een hele rits aan gerechten met taro erin
 dit restaurant
 ------------------------------------------------------------------------



 ------------------------------------------------------------------------
wist je dat ik nu ook een online kleding winkel heb?
kijk maar even op
www.mtwvdb.nl
...
...
oke even serieus
dit is heeeeeeeeeeeeeeeeeel gek
ik heb al heel lang geleden mijn site opgezegd
en nu blijkt iemand mijn domijnnaam te hebben gekocht om een winkel te beginnen
??? heel raar ???
en op het eerste gezicht lijkt het allemaal heel professioneel
maar als je goed kijkt?
dan zit het vol met rare zinnen en spelfouten
mar misschien is dat omdat het eigenlijk een buitenlandse site is
dat zie je wel vaker gebeuren
maar ik weet het niet 
hier een linkje:

ik kreeg ZOMAAR een heeeeeel mooi kado van jordi
!!! een zelda- kist met ruppes erin !!!
dat was op dezelfde dag dat ik weer een fruitbroodje at bij mam
en ook weer sudderlappen
maar deze keer was de jus gaan lekken
dus ik had een zak jus toen ik thuis kwam
gelukkig zat er een theedoek om en was de zak niet lek !!!
 hier nog een foto van de mooie schatkist bij daglicht
KWIJL KWIJL
 en daar bewaar ik mijn oorbellen nu in
hier zie je de ruppees
!!!!!!!! ZOOOOOOOO MOOOOOI !!!!!!!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥
 

♥ ♥ ♥
 

♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´