zondag 15 september 2019

MY LIFE IN PICS SEPTEMBER







OKE
door alle fotos en videos van de trouwerij en de honeymoon
heb ik voor augustus geen fotos geplaatst
maar die gooi ik gewoon bij september in
dus het begint met oude fotos van VOOR de trouwerij

deze is zelfs van nog langer geleden
gemaakt door jordi in juni
deze ook
een mooi voorbeeld van hoe SCHEEL die kat kan kijken
soms vraag ik me af hoe zij de wereld ziet?
en omdat het zomer is (was)
is er een strand thema in mijn park
en de zeemeerminnen outfit heb ik ook mooi kunnen bemachtigen
dus ergens in juli bestelden wij deze chocolaatjes
en maakten wij dit taartje
ja leuk - die gaan we op onze trouwerij uitdelen
(oke ze zijn ietsje anders geworden)
en hier ben ik nog aan het werk aan de trouwriem
of nee - hier is hij BIJNA af
JA nu is het af
dankjewel mamski voor het borduren van de datum !!!
dus even naar de xenos om het schap met pepermuntjes leeg te roven
ziet er zo al leuk uit vond ik !!!
en vouwen en vullen maar die doosjes
tussendoor hing ik vast het handdoekje in de wc
waar mamski onze trouwdatum op had genaaid
en weer verder met de bakjes pepermunt
magneetjes erop plakken
huis versieren
het is hier zondag de 21e
(juli)
en een dag later is er taart
want...
WE ZIJN GETROUWD !!!
daar is ook een blogpost van
daar zie je ook een foto van het schilderij
dat we kregen van pap en joke
met allemaal leuke briefjes erop
WHOS NEXT
daar ben ik wel benieuwd naar ??????
 NA 5 JAAR VERKERING GAAN ZE GETROUWD VERDER
op naar de volgende vijf jaar
dan moeten we het wel nog een keer vieren he
DHR JANSEN & MEVR JANSEN
inmiddels is mijn nieuwe naam ook officieel !!!!!!!!!!!
deze lollies zat ook tussen onze kadoos !!!
de volgende dag waren ze al weg ???
ik weet daar niets van ???
hahaha lekker hoor
mooi gedicht gehad
mooie kaarten gehad zeg !!!!!!!
wie heeft dit gemaakt ???
mooi mamski !!!
deze vond ik ook zooooo mooi
en money gehad - deze in de vorm van een kikkertje
jordi mocht het kado-zwembad uitgraven
ik hoefde dat niet - ik moest fotos maken voor de blog toch !!!
maar jordi pakte al snel een vergiet erbij
met die steentjes ben ik ook heel blij
want das mooi voor op de rustplaats van zoƫ

BEETJE RARE OVERGANG
MAAR HIER WAREN WE OP HUWELIJKSREIS
DUS ALS JE DAT NOG NIET HAD GEZIEN

HIER ZIJN DE VIDEOS 

EN HIER HEB JE DE FOTOS 

dus ja 
na de huwelijksreis waren we thuis
en misten we die ontbijtjes best wel
dus jordi had dit gemaakt
zoooooooo leuk !!!!
alles wat ik op een cruise ook op mijn bordje zou gooien tijdens het ontbijt
mjam
dus weer naar het werk
jordi had nog even vrij
en ik weer aan de bak he
hier zie je een poes op t station
maar gelukkig heb ik steeds 2 roostervrije dagen
op een van die dagen gingen we naar het berenbos !!! !!! !!!
daar was ook een panda aan het snacken
er was een heel dorp voor die panda gebouwd
en in het berenbos kan je natuurlijk niet vrij rondlopen
dus over touwbruggen wandelen
wel veel beren gezien !!!
(ze verstoppen zich ook heel vaak - dus geluk gehad)
hier zijn we even aan het chillen met een hapje en een drankje
schildpad neemt ook een hapje
schildpadje aan de lijn ???
thuis hebben we ook dieren
geen berenbos
maar wel een mooie waterplas met 
insekten
hier doet jordi een vreugdedans
JEMIG de pemig
wat een mooie foto
natuurlijk niet door mij gemaakt
maar door jordi
lijkt wel een tijdschrift foto
als hij niet zelf ging trouwen had ik hem als 3e fotograaf gevraagd op de trouwerij
bakken kan die ook 
ik heb de goeie aan de haak geslagen
mooi dat ik lekker eten krijg de rest van mijn leven
dit hier zijn garnaaltjes met roomsaus en pasta
ik kan ook iets
ik kan sushi maken
die is ook heel lekker !!!!!!!!
en ook wel mooi
het oog wilt ook wat
al heb die niet lang plezier want het is zo weg bij ons
HAP HAP
jordi had deze gevonden in de tuin
en deze had leen gevonden in de dierenwinkel
maar ze waren dat wel van plan hoor
 het was gepland
WAT EEN SCHATTIG  BEKKIE ZO LIEF
aaaaah ik kan het niet aan zo lief
dat koppie doet me denken aan dit filmpje
er staat dat dit een muis is
maar ik denk dat ze in china niet het verschil weten tussen een muis en een hamster
??? HET IS EEN HAMSTER TOCH ???
grappige paaltjes bij de kinderboerderij
die lijken op de paaltjes in schoorl !!!
en ik had een halve avocado over
(ik weet niet meer waarvan)
dus op een cracker ermee
ZOOOOOOOOO
das lekker
(wel peper en zout toegevoegd)
LAATSTE VAKANTIE DAG
(voor jordi - maar ook een beetje voor mij - want we deden leuke dingen samen als ik ook vrij was)
dat is jammer
dat het weer voorbij is
koekje erbij ???
ik wel
koekje bij de thee
lekker
weet niet wanneer deze gemaakt is
wat we toen deden
wanneer had ik die rood wit getreepte hemd aan
waar ???
...
... terwijl ik dit type ...
weet ik het alweer - we waren aan het wachten op de kapper
want die is op afspraak nu - dus moesten we wachten op het bankje bij de snackbar
(geen snacks gehad)
poes bij jordi op de schoot
nou ja op de voeten
sushi bij wasabi
LekkeLLLLL
ja daar zijn ze weerrrrrrrrr
me and my taro bapaoooooo
cheese cake gehad
bitterballen op brood gehad
aardbeien prosecco gehad
blauwe bessen gehad
kijk hij is er nog steeds !!!!!!
in amsterdam op het station !!!!
dat had ik niet verwacht dat ik die duif nog een keer zou zien
even op de foto met elvis
(want zo heet hij)
vroeger 
misschien wel 10 of 15 jaar geleden was die er al
(ik heb het gevraagd en hij blijkt bijna 20 jaar te zijn die gekke vogel!)
nou welterusten
DOEI


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
VERY FUNNY THINGS
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 NU NOG EVEN WAT GRAPPIGE DINGEN 
 DIE HAAL IK VAN HET DAMPFORUM
(heb nix met dampen te maken verder)
EVEN LACHEN ALLEMAAL

♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

GELUKKIG HEB IK ZELF GEEN RIJSTKOKER

♥ ♥ ♥



♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥


♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



















♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥



XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
              `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                             ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                                     ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                  (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                  `•.¸.•´