zaterdag 31 oktober 2020

MY LIFE IN PICS OKTOBER





het is tijd voor de footoos van oktober
??? maar wat heb ik dan gedaan ???
nou...
paddestoelen zoeken ...
halloween vieren ...

de poes ligt lekker op de bank te relaxen
nieuwe telefoon gehad van jordi en direct de camera uitgeprobeerd
mijn vorige telefoon had mankementen...
mijn eerste selfie met mijn nieuwe telefoon !!!
bij harry op verjaardagsvisite geweest
en harry maakte deze heerlijke rijstevlaai
zo knap dat hij dat zelf had gemaakt
deze leek net of hij uit de winkel kwam
de poezen inspecteren het kado dat ik kreeg
dat kado was omdat ik op hen had gepast laatst
wij deden een rondje meer en gingen op paddestoelejacht
best veel paddestoelen gevonden
maar geen een met rood met witte stippen
wel een inkt zwam !!!
en hier een rivierkreeft
hier nog een foto
maar je moet wel goed kijken om hem te zien
beter dan dit kreeg ik het niet op de foto
de poezen hebben allebei een muis te pakken !!!
nog meer paddos !!!
!!! en nog meer !!!
... jazeker wel! er zaten paddos op mijn pizza
maar dit was een dag later
want koude pizza is nog veel lekkerder
deze gehad van de jamin
was wel oke
maar zou hem voor die prijs niet nogmaals kopen
(hoewel hij best lekker was)
(jordi schud van nee)
deze mot gevonden
ik had hem van de straat gehaald hoor
ik heb hem in de berm gezet
ik kocht een scruchie 
(een toetel hoor! zegt mamski)
deze is van beren stof 
(van teddyberen natuurlijk)
mooie foto van het veld onder de flat
heeeeeeeeel veel blaadjes
echt herfst
op anderhalve meter een foto maken is nog niet zo makkelijk
maar toch gelukt
al lijkt het alsof we veel dichter op mekaar staan
en eindelijk zon rood met witte stippen gevonden....
leen erbij op gezet : D
thuis bezig met de halloween taart
daar zitten ledematen in !!!
het is een ogen taart geworden !!!
de sushi kon ik niet enger maken
vandaar de plastik schorpioenen en slangen er om heen
lekker eten met...
harry en jordi !!! !!! !!!
ja! ik heb er een te pakken !!!
daar is de taart dan
HAPPY HALLOWEEN !!!
harry had eetbare trollen vingers meegenomen
de poes is wel moe geworden van al dat feesten


!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN OKTOBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

ik heb een nieuwe obsessie
candy skull masks en lucky cats verzamelen !!!
en ik heb nu genoeg blauwe en gouden rozen
ik ben er in gaan handelen 
(om dus die candy skull masks en lucky cats te kunnen ruilen met anderen !!!)
met jordi op de foto
?maar jordi? 
?waarom ben je in je ondergoed dan?
das omdat ik zijn switch heb gebruikt om mezelf te bezoeken hahaahah
wat er daarna gebeurd is weet ik niet meer ???
ik won 4 miljoen bells en dat is heel veel ...
op okidoki is het ook halloween geweest
ik ging verkleed als hula girl
de rechter dat ben ik he
ik speel met 6 poppetjes
dus ik krijg alles ook 6 keer dan
wat moet ik nou met 6 van deze posters...
nieuw patroontje gemaakt op de stenen
EN TOEN WON IK EEN GIVEAWAY
DIE 4 MILJOEN BELLS IS ER NIKS BIJ
dit is gewoon een biljoen min 1
!!!!!!!!!!!
dus ik ben nu een 
BELLionaire

!!! oke doei !!!


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN OKTOBER DAN ???

NOU dit dus:

een kadobon in een zelfgemaakte hoes voor harry gemaakt
vond ik zelf wel heel erg leuk : D
poesje
ik zie je wel
en jou sowieso haha
mamski maakte dit wandkleed voor mij
WAAR BEN IK NOU WEER ???
IN EGYPTE !!!???
TIEN JAAR GELDEN GING IK NAAR EGYPTE
hier zit ik op een kameel
en hier heb ik een slang op mijn hoofd
egypte was zoooooo mooi
heb nog veeeeeeeeel meer foto's
je kan dit opzoeken op mijn blog op ze allemaal te zien : P
gewoon teruggaan in de tijd
timetravelen heet dat
hier druk ik even een piramide plat
de beroemde sfinx !!!
!!! deze heeft twee kleuren ogen !!!
dit was zon LIEF klein poesje ... nog een jonkie ... zon ukkie ...
gelukkig kregen ze wel brokjes van toeristen ...
mijn hart breekt als ik dat kleine ding weer zie : (
kijk nou : 0

hoe zal het nu met dat poesje gaan ???



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡