zondag 28 februari 2021

MY LIFE IN PICS FEBRUARI

 




het is tijd voor de footoos van februari

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
heel veel sneeuw en ijs gezien deze maand
!!! ga zelf maar kijken en lezen dan !!!

dit was mijn lunch
de bananenbrood kwam van bakkerij bart
daar is het broodje die ik ook kocht bij bakkerij bart
de bananenbrood werd mij aangesmeerd haha
op een dag deden we de deur open en schoven we zo 3 meter sneeuw aan de kant
de poezen komen dat inspecteren
had een keer zin in die ouderwetse appelringen
zoveel sneeuw
wat MOET je ermee
gelukkig bedacht jordi iets leuks
mugcake !!!
deze leuke bakjes ooit van mamski gehad
nu gebruiken we die wel eens in het weekend voor ons bruine fruit
close up van de sneeuw
we maken een wandeling over de grachten van stadshagen
lalala dit was een minuut voor we een grote KRAK hoorden en maakte dat we wegkwamen LOL
met valentijn kreeg ik een kaart van mamski
we gingen weer wandelen en er lag NOG STEEDS sneeuw
hele mooie ijssculpturen gemaakt door moeder natuur
daar komt een groot ijsmonster
nog maar een fotootje van het natuurwonder dan
had mijn huispak nog aan toen we gingen wandelen
nou ja hoef ik me ook niet meer om te kleden als we terug zijn toch
het ijs en het heldere water
foto van mij
sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw
bijna het hele meer is bevroren
de eerste pannekoek was een hartje
maar ik had hem al op voor jordi kon aanschuiven
de muur op jordi zijn werk
altijd als iemand in de krant staat wordt dat uitgeknipt
maar ik geloof dat het altijd naamgenoten zijn
zo sta je dus best vaak in de krant 
de laatste van de vier
arme eendje
al zijn broertjes en zusjes zijn al dood
ze waren altijd samen
ik kan hier eigenlijk niet tegen
maar goed
niet aan denken
gewoon verder scrollen gauw
dit is een close-up van de volgende foto
aangezien je als eerste naar die LEKKERE PIZZA kijkt natuurlijk
jordi is een VIP bij de pizzaria nu YAAAAAAY
(korting korting korting)
ik kan niet meer op de naam komen
niet newyork maar die andere....
grrrrr ik weet het echt niet meer
(even google aanzetten)
D O M I N O ' S !!!
!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN FEBRUARI ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

iemand op twitter gaf me een kroon als bedankje !!!
ik maakte een foto van mijn favoriete outfit
dit is eigenlijk een vissersbroek maargoed
(ja ik weet dat ik daar in januari ook al een plaatje van had haha)
(ik heb nu eindelijk alle kleuren)
dit is wat ik altijd bij me draag:
- een brievenbus want ik hou niet van dat geklingel heel de tijd en ik heb eigenlijk ook geen plek voor een brievenbus bij mijn huis
- een net om vlinders en andere insecten te vangen (en sneeuvlokjes haha)
- hengel om te vissen natuurlijk
- kattepult om kadootjes uit de lucht te schieten
- schep om bloemen en fossielen te scheppen
- gieter om de bloemen water te geven
- gouwen gieter om zwarte rozen water te geven zodat er een gouden roos uit kan groeien
- kokosnoten om aan de eilandbewoners te geven zodat ik een kadootje terug krijg (meestal troep haha)
- kadopapier voor speciale kadootjes voor special bewoners
- speciaal kadootje wat meestal een ingepakte fossiel is zodat de leukste bewoners een foto van zich zelf terug geven als ze een paar keer dit speciale kadootje gehad hebben
deze mocht weg dus op twitter gezet
dit schattige hondje was ik zo kwijt haha die is geliefd
heel trots op mijn zelf ontworpen jurk
op twitter is hij best populair
(vergeleken met andere dingen die ik erop zet)
de twee wasberen vinden het ook mooi
er zit ook een schattig strikje achterop
ik met mijn favoriete bewoner
!!! LOLLY !!!


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN FEBRUARI DAN ???

NOU dit dus:

de bank was bezet
de twee lieve poesjes nemen het hele huis over
ze ziten echt overal waar je kijkt
ze zijn ook zo lief samen
meestal was het knokken
maar dit zijn de mooie momenten
een of andere egel in mijn kinder surprise
mooie kwaliteit fotos 10 jaar geleden
deze vlek is ook een poes
een recept?
aha ENCHILADAS
de tomaten saus zat altijd op alle muren als ik dit maakte
dit was VOOR het bakken
de muren zijn nog wit
DIE POOTJES !!!
KIJK DAN
mamski had een fiets gewonnen 10 jaar geleden
dat wordt gevierd met slagroom taart
helemaal blij met de mooie fiets 
gauw uitproberen
doei !!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡