dinsdag 28 februari 2023

MY LIFE IN PICS FEBRUARI


 het is tijd voor de footoos van ...

!!! FEBRUARI !!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

begin van de maand at ik een avocado als ontbijt op t werk
dankjewel mamski =)
onze nieuwe verslaving
deze maaltijdmixen van de natuurwinkel
wij gingen brunchen bij van der valk
lekker man
van die pudding broodjes had ik er 4 op haha 
jordi nam natuurlijk ook pannekoeken met bacon
begonnen aan een schilderij van een poes in een raam (ehm)
lekker aan de studie jordi ???
handig zon kat op tafel
ze doet dat expres - dat kan niet anders
oke ga daar maar zitten 
tweede schildersessie van poes in raam
dit was een test met paarse stof
want ik ging alle stoelen donkergrijs bekleden
MOOI HE 
wie is toch die kat die wel een zusje van mij lijkt
je ziet het haar denken he
ondertussen op het werk
de burgerking maakt de lekkerste friet
we gingen ontbijten bij onze naamsgenoot !!!
lekker ontbijtje bij brasserie jansen !!!
de poezen moesten even wennen aan de twee nieuwe wc-tjes
peppi is er blij mee
we zijn ook bij de italiaanse speciaalzaak geweest en jordi kocht deze likuur
en voor mij een nogastaaf yay
met harry naar magic mike geweest
genoeg snoep meegenomen natuurlijk !!!
bij KFC hadden ze een sundea met speculoos :0
kreeg deze kaart van mamski met valentijnsdag
kijk - foto van jordi en ik
hartjes pasta op valentijnsdag !!! !!! !!!
(poesje wil ook)
schilderijtje is bijna af hoor alleen nog een plantje schilderen en nog wat puntjes op de i zetten
als ik ga tekenen zit deze altijd dicht bij me <3
lief toch
jordi probeert de poncho uit
nee dat wordt hem niet zegt jordi
milkshake op t werk want de febo is onze buurman haha
we hebben een snackbox uitgeprobeerd van dominoos ja lekker dat moeten we vaker doen
poesje !!! je gaat het fijn vinden poesje !!!
jordi na het werpen van een strike
jordi in de actiestand
bowlen is zeg maar echt zijn ding
van mij ook trouwens
christian was er ook bij !!!
christian had ook een paar strikes gegooid
daarna lekker eten
hier een compilatie van alles wat ik at
en ja - twee van de vier borden zijn toetjes natuurlijk
gezellig !!! !!! !!!
thuis weer verder met tekenen alleen zat die poes erg in de weg
nou ik heb het schilderij af hoor
kan ik weer verder met deze 
(en deze is nog steeds niet klaar dus ga er volgende week weer mee aan de slag)
zo lief
nog een foto want het is TE lief
wel een vieze hoest maar GEEN corona
(wel bronchitis maar das niet besmettelijk?)
oke ... verassing ??? jordi had op een avond sushi besteld
ja das een duimpje omhoog
poesje wil ook !!!!!!!!
oke hier zie je mijn ontbijt op een vrije dag
twee appels en een yoghurt drank uit mijn nieuwe onbreekbare plastick wijn glas
ook lunch gelijk maar op de foto gezet
pesto/kaas salade met tomaten op maisbrood en een smoothie uit mijn nieuwe wijnglas !!!
en savonds zagen we de kus in de hemel
!!! jupiter en venus !!!
hoop niet dat het echt een kus wordt want dan wordt het gelijk BOEM erna natuurlijk ...


OKIDOKI
EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN FEBRUARI DAN ???

NOU dit dus:

ik herken die tafel uit duizenden
dit is bij harry thuis
nu weet ik het zeker
dit zijn de pannenkoeken van harry !!!!
hee krulstaart wat zit je te dromen
wel een fotogenieke kat eigenlijk
lekker soep eten achter de pc thuis
lijkt mijn werk wel tien jaar later 
daar eet ik ook altijd soep achter mn buro
cupasoep
true blood kijken en snoep eten
ik was GEK op die serie .......
lekkere deuk in je wang poeseke
tekening gemaakt ......
tien jaar geleden dronk ik ook uit een plastic wijnglas
helaas was die wel breekbaar 
anders had ik hem nooit weggedaan natuurlijk
dikke stapel boeken van het tijdperk VOOR de ebooks
deze twee heb ik nog steeds
oke ... die zijn dus tien jaar oud he
oja mijn vlechten periode
(ik zit nu in de knotjes fase)
er was een tijd dat ik van die indianevlechtjes maakte met felgekleurde elastiekjes ....
rommel van de appie hijn
wel leuke rommel eigenlijk
...dat pannenkoekje en die deegroller
...spiegeleitje
oja er kwam iemand langs voor de cv geloof ik
en toen die weg was lag dit op het aanrecht
!!! DANKJEWEL voor de nieuwe ARMBAND !!!
filmpjes waar van ik het geluid niet heb gechecked
maar ze zijn wel leuk volgends mij
dyon leert lopen :D
leuk toch !!!


OKIDOKI MARIJKE
EN HOE HEB JE 
DIE ILLUSTRATIE 
GEMAAKT DAN ???

NOU zo dus:

deze illustratie - zie je al waar dit op lijkt ???
jazeker - dit schilderij natuurlijk !!!
en zo is het getekend
hier de lijntekening
en hier een filmpje van hoe ik het heb ingekleurd


OKIDOKI
TOEDELEDOKI 
TOODALOO
PARAPLU


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡