zondag 15 juli 2018

MY LIFE IN PICS # 59








tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -

 in mijn fotodagboek wil ik toch meer poezen laten zien
leuk voor later als ik teruglees en kijk
nieuw ijs is ook een foto waard
deze smaken naar de ouderwetse prikkebeen
!!! het is bananesmaak !!!
mooie pak aangedaan in mijn park
 ik kom ook nog wel eens buiten hoor
we hebben een kinderboederij in de buurt
daar waren jonge geitjes
toen ik weer binnen was struikelde ik over de drempel in de douche
 twee dagen later zag het er zo uit
(sorry ... je was toch niet net aan het eten)
 over eten gesproken
dit stond op de planning
en ik heb nieuwe lollies ontdekt
ik weet eigenlijk niet of ik er al over had geschreven
hier een foto van het kleurrijke toetje
bij eten&zo
jordi wordt op handen gedragen
 ik neem altijd jordi mee in de broekzak
af en toe mag hij even op mijn hand dingen bekijken
 dus ik was oude bladen aan het lezen
die ik ooit van mamski en leentski had gehad
en toen zag ik deze sticker
dus ik moest wel om ze lachen
wie heeft deze grazia gepikt van jullie ???
we gingen nog een keer naar eten&zo
deze keer met christian
ik heb verder geen foto's van het eten
alleen deze van de laatste ronde
meer dan dit paste er toen niet meer in !!!
 binnenkort zonnebloemen in onze tuin
lekker ontbijten en dampen !!!!!!
 de regenplas met een regenboog erin is een heel leuk item natuurlijk
maar ik zit pas echt te azen op een grote echte regenboog
helaas is die heeeeeeel zeldzaam
ik krijg hem maar niet (snik)
 even een foto van die rare haas
die zit op de grond in mijn park
geen idee wat hij daar doet
ik heb fish and chips besteld
dat eet ik dan op in mijn camper
de zonnebril heb ik ook nieuw
droppie en haar favo speelgoed
de muis
en de veer
 en hier ligt ze lekker op mijn schilderspullen
even een foto van mijn tekenspullen
zonder droppie dan
zo eet ik mijn watermeloen ijs
zo veel mogelijk de chocolade stippen laten zitten
dat als laatste eten
lekker
dit is de onderste verdieping van mijn camper
daar verzamel ik mijn bloemen
 in de BIG BAZAAR een behoorlijk bloederig tafereel gezien
 vroeger at ik deze !!! !!! !!!
ik ontdekte deze toffees bij de aldi
ze zijn dus nog steeds te koop
een kwart eeuw geleden zat ik die ook al te eten
toen vond ik de bruine vies
maar nu smaakt het naar brownie
dat had je vroeger niet
 heb dan geen echte regenboog in mijn park
IK HEB WEL EEN WOLK
EENTJE DIE KAN REGENEN !!!
 de zonnebloem is uit de knop !!!
  jordi had de plek waar zoĆ« ligt netjes gemaakt
 even op de grond liggen voor de perfecte foto
bananenboot gegeten
mijn lievelinks
ik ging naar aquazoo met harry
niet alleen waterdieren zijn daar te zien ???
ook kangaroos
 kijk hier een groep pinguins
de ijsbeer paste in mijn broekzak
die staat nu in de vensterbank mooi te wezen
 hallo uil
 hallo harry !!!
NEE DIT IS GEEN NAAKTSLAK OP EEN GRINDTEGEL
???
het is een zeehond
in het water ligt eendenkroos
dat is wat je ziet
 KIJK ER IS OOK WEL EEN FILM VAN
 oke nog een foto
precies op het juiste moment geklikt
 dit was het ALLERleukste van het park
we mochten de streepaapjes voeren !!!
(ik kan steeds niet op de naam van de dieren komen)
(ook niet nu ik het overlees)
zo leuk waren die beesten
zo lief !!!
ze pakten de voer heeeeel voorzichtig uit je hand
en ze pakten steeds je hand voor meer voer
 de wasberen mochten we ook voeren
en toen kreeg ik deze mooie foto daardoor
halleluja
 de krokodillen mochten we ook voeren
 ze waren vegetarisch
dus je kon er alles mee doen
leuk voor de foto
 in mijn park bouwde ik twee pixel-harten
jeweetwel van zelda toch
rondhangen in mijn camper 
hier een voor- en nafoto
van mijn ijsje
 wel een beetje raar
dat de regenwolk
NIET gaat regen als IK eronder sta
hij regent alleen bij de dieren in mijn park
kevers vangen uit zonnebloemen
want er is een zonnebloemen-evenement
in het park
 een ooievaar bij ons in de straat
 op zaterdagochtend at ik beschuiten met kaas
en dampte ik met mijn 2 minifits : )



WAT KWAM ER NU OOK AL WEER
OJA !!! FOOTOOS UIT DE OUDE DOOS !!!

 meer dan een kwart eeuw geleden hadden we een caravan
daarmee gingen we op vakantie
en dit is een foto ervan
en toen leen en ik in de caravan lagen te slapen
is er stiekem een foto van gemaakt
 we gingen met de caravan naar joegoslavie
 dit is van mijn kinderfeestje
ik denk dat ik 7 jaar werd
 dit waren alle meisjes uit mijn klas
de jongens waren niet uitgenodigd
dit is KAPPIE
lief
 en dit is moederpoes
dat was echt haar naam
die twee rooien hebben we gehouden geloof ik
 zelf hadden we ook een bok
maar dit was op de kinderboerderij
 en dit weet ik niet precies
ik dacht een uitje van het politieburo ???
 janjaap en leentje spelen met plastick rupsen
 mam en leen zoeven van de glijbaan
 vroeger kon ik ook al moeilijk wakker worden
 je ziet het niet goed
maar ik heb hier een kettink om met plastick fruit
die vond ik ZOOOOO MOOOOIIIIIII
 we kregen met verjaardagen vaak jurken aan met kanten kragen
dat zag je veel in die tijd
(een kwart eeuw geleden)
 deze foto is gemaakt bij oma thuis
we gingen toen fietsen en ervoor (of erna?)
gingen we frikandellen eten met oma
we woonden toen al in meppel
leen heeft een broek van jan jans en de kinderen !!!

 foto uit het fotohokje
van leen en mij
 en de clownspakken
hebben we er zelf bij getekend


WAT VOND IK
 EEN LEUKE LIEDJE
AFGELOPEN TIJD?

 
Selena Gomez - Back To You





ALLE
MY LIFE IN PICS:

Ź• •į“„• Ź”
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱


XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´