woensdag 31 maart 2021

MY LIFE IN PICS MAART



het is tijd voor de footoos van maart

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
lekker veel gegeten en...
...mijn verjaardag gevierd !!!

OH en weer aan het werk !!!
even een liftselfie
ik was zo blij dat ik weer terug was bij gemeente lelystad
die rare kat !!!
hier moest ik natuurlijk een foto van maken
zo lag ze een tijdje
in het park in meppel is het lente geworden
heb een diamont painting gehad van mamski
zooooooo moooooooi !!!
ik eet nog steeds af en toe een mugcake !!!
een nieuwe favoriete snack is DE RIBSTER !!!
wat een kleine katje
kreeg ik van jordi voor mijn verjaardag
zoveel smaken !!! zo lekker !!!
ik heb de groene switch light nu ook in een miniversie op mijn eiland!
de poes bewaakt mijn kado
wat zou erin zitten ???
helaas vergeten fotos van te maken grrrrrr
maar zo leuk: een groot bodyshop pakket !!!
 zooooo blij mee lieve jordi !!!
ik verdeelde de macarons over 4 dagen
natuurlijk hadden we taart op de dag zelf
lemon cheese cake .......
de poezen lagen samen
dat gebeurd normaal noooooit
zo lagen ze een tijdje
die K*T rietjes van tegenwoordig
(die papieren dingen lekken altijd)
die gebruik ik dus niet
ik pak gewoon een schaar
drop paaseitjes uit meppel 
lekker dat ze waren
jawel nog steeds favoriet
ik wilde toch even onze sauzen laten zien
want het is zoooooo veeeeel
en we gebruiken alles
ik kreeg een kerstpakket
maar dan voor pasen
van kenonz mijn werkgever
drukke dag op het werk
17 postzakken volgeladen pffffff
alweer ribster ???
tuurlijk wel
poesje wil ook
we hadden minieitjes bij het paas ontbijt
en ja ... poesje wil ook!
savonds gourmetten
(...poesje wilt ook )
kijk dan hoe schattig
een mini omeletje : D
na al die jaren
de schildpad is nog er nog steeds !!!
(de vijver bij de ABN toren) 
ook nog een insekten foto van jordi gehad
!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN MAART ALLEMAAL
OP OKIDOKI DAN ???

NOU dit dus:

beetje rondhangen op het strand weetjewel
ik doe weggeefacties op twitter
(giveaways)
deze was heel populair
deze wat minder
eerst dacht ik dat het flopte maar later kreeg ik toch nog heel veel reacties !!!
maar ik denk dat het ze meer om het (game)geld enzo ging dan om die troep uit cally's huis hahahahah
nieuw haarding die ik heel leuk vind !!!
nieuw shirtje is ook heel leuk
alleen die achterkant he
JA dat is een kontgat hahaha
ik doe ook bloemen giveaways op twitter !!!
ik twijfel of die koetje een blijver is
denk het wel
want ik hang vaak rond met tipper (zo heet ze)
nieuwe entree bij mijn vliegveld gemaakt
en ik speel ook nog steeds met mijn andere 7 bewoners
ik won zelf ook een giveaway
(een boel materiaal)
en een boel vliegtickets
ik doe haast nooit meer mee en op 1 dag deed ik er een paar en ik won er gelijk twee !!!
lolly en ik bereiden giveaways voor
4 fotos van mijn eiland
je kan nu ook een bord met een plaatje tekenen en er dan achter staan en gekke bekken trekken : D


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN MAART DAN ???

NOU dit dus:

BLIJKBAAR DEED IK NIET VEEL
want ik heb alleen maar fotos van nagels gevonden van die maand
en deze van een middagje tekenen
hier maakte ik mijn nagels bruin
halfmoonnails heet dat
ik was er weg van
ik huilde op mijn verjaardag?
dan was ik vast uien aan het snijden
daarna verfde ik mijn nagels mintgroen
EN DAT WAS HET

meer fotos heb ik niet
geen poezen geen eten
alleen nagels en tranen pffff

doei !!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡