dinsdag 30 november 2021

MY LIFE IN PICS NOVEMBER

 





het is tijd voor de footoos van november

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
...nou...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!

eindelijk dat tshirt een keer afgemaakt
poesje kijkt graag toe als ik zit te naaien hahahah
natuurlijk kan deze maand een liftselfie ook niet ontbreken
op het werk at ik steeds deze puddingcroissants
dit is dus de volgende dag 
toen nam ik er twee haha
en dit is WEER een dag later bij mamski
zo lag poesje bij jordi - lief he
liftselfie
en de dag erna WEER een liftselfie !!!
nu ligt de andere poes bij jordi te slapen
tijdens het wandelen kwamen we dit deurtje in een boom tegen
en deze mooie kat
op het dak zat er nog een
we gingen naar ... de sahara !!!
een grote zandvlakte in de bossen bij ommen
op zoek naar paddestoelen
hier zie je als je goed kijkt een rode met witte stippen
kleine witte paddestoeltjes
een groen tapijt van mos in het bos
dit is mooi voor een foto dacht ik
op zoek naar meer van die rood met witte stippen
jammer dat deze stuk was
wel veel andere rare paddestoelen gezien
zoals deze
in de herfst is het bos heel mooi
hier een grote vlakte met veel bladeren
eindelijk weer eentje gevonden
rood met witte stippen
op jordi zijn verjaardag twee soorten taart gegeten lekker
schaapjes tellen tijdens het wandelen
we gingen uit eten voor jordi zijn verjaardag !!!
ik had een dikke lip van de hete tosti van die middag
het toetje :D
ik kreeg een bericht van harry dat hij skittels had ontdekt
die dingen bestaan al jaren schreef ik terug
en dat ik ze heel toevallig ook in huis heb
(ik stuurde deze foto als bewijs)
na een dag werken zie ik er niet meer zo florissant uit ....
ben hier helemaal alleen op het werk
bij leentje thuis zit spike bij mij lief hoor
van mamski kreeg ik een staphorster rolletje mee !!!
ondertussen zit poesje op de uitkijk want we krijgen vaak bezoek van een andere poesiiii
deze taartjes hadden we gehaald !!!
kijk net een echte appeltje
DAAR IS TIE WEL DIE ANDERE POESICAT !!!
we zijn lekker aan het gourmetten met pappa en joke
ik zei EVEN LACHEN JORDI
ik maak een foto van je kado
een miljoen chupacup lollies LEKKER HOOR
witte zwanen zwarte zwanen
(het is ook een liedje van vroeger)
maar dit is dus echt een koppeltje
nu ben ik erg nieuwsgierig wat voor minizwaantjes daar uit komen
(koetjes of zebras?)

!!! oke doei !!!


MAAR WAT GEBEURDE ER
IN NOVEMBER ALLEMAAL
OP OKIDOKI EN TOODALOO DAN ???

NOU dit dus:

wachtend op de update - ik had dit spaarvarkentje al op het oog
eindelijk is het zover
ik kan nu ook tomaten kweken en er gerechten van maken ja echt
ik heb nu ook een baan in het spel en dit zijn mijn collegas
samen zorgen we voor de aankleding van vakantie huizen
daar is het varkentje trouwens
gewoon te koop in de vakantiewinkel !!!
en er is heeeeeeeel veel nieuw eten na deze update
en nieuwe kleren
en niet te vergeten BREWSTER !!! !!! !!!
maar ik ging eerst pannekoeken bakken
kreeg nog advies van de blije huizen academie ...
het gaat om dit object
wat een onzin
als ik hem omdraai dan kan ik zijn gezichtje niet zien
je kan nu ook ijsjes kopen bij die kunstverkoper
nieuwe bloemen kronen 
ze geven licht in het donker !!!
mijn huis op toodaloo
ik dacht dat dit kunstwerk echt was dus heb het gekocht
het bleek later vals te zijn .........
koffie drinken met een rare kat
de kat zonder gezicht ... .. ...
op zoek naar een stenen ondergrond voor bij mijn kasteel muur
dit is leuk
ik wil een groot veld vol met dit gras !!!!!!!!!
koffie drinken met een van mijn twittermaatjes


EN WAT DEED IK 
10 JAAR GELEDEN
IN NOVEMBER DAN ???

NOU dit dus:

tien jaar geleden maakte ik deze ring
dit zijn alle benodigheden
ondertussen in de woonkamer
wat een lief poesje !!!
nog een foto dan maar
ik ga weer iets bakken zie ik 
oeh! wentelteefjes lekkahhhhhh
wat maak ik hier nou weeer ???
ringen met drukknopen
snurk denkt ziggy (aka poeseke)
die joystick ... heb ik die nog ergens ???
een ring ... met een druk knoop!
ik kan me niet herinneren dat ik dit heb gemaakt ????
wat is deze 
ik knutsel wat af tien jaar terug
oke
drukknoop ring is bijna klaar zie ik al
lekker bling bling want daar hou ik van
nu nog steeds eigenlijk wel
en ik wissel het steeds af he
koken knutselen koken knutselen koken
maar dit ziet er wel lekker uit ... kip in bacon !!!
hahaha "hoorde ik daar bacon ?"
ze zijn af hoor de bling bling ringen
jeeeeeetje wat had ik lange haren toen
nog steeds niet klaar met die vogelstof?
naien naaien naaien
EN weer verder met iets anders
ik weet nog wel dat dit van de carnaval afdeling kwam
toch wel leuk
ik zou het zo weer dragen
geen idee waar het ligt nu
...
op de vuilnisbult
vanaf de zolder maakte ik deze foto van de lampjes kat
zo lijkt het een heel klein poesje
oh! het kussen is klaar! het past mooi bij de stoel
nog een keer dat lange haar
dat is twee keer zo lang als ik het nu heb
je zou denken dat het andersom was na 10 jaar he
wat veel boeken en de bovenste is van de schrijfster van twilight?



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
www.mtwvdb.nl                     (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡