maandag 12 september 2022

VAKANTIE SCHOORL




het is tijd voor de footoos van ...

!!! SCHOORL!!!

??? maar wat heb ik dan gedaan ???
... nou ...
kijk zelf maar want er zijn fotos van gemaakt!




MAANDAG 5 SEPTEMBER
we zijn al onderweg
jordi had boterhammen gesmeerd
daarop zat bacon en eggs YAYYYYY
deze tuinkabouter heette ons van harte welkom in schoorl
of moet ik zeggen ... duinkabouter?
jordi wilde graag met deze boomstronk op de foto
we speelden expeditie robinson en gelukkig konden we wel genoeg eten vinden in de natuur
volgens mij staan we elk jaar op de foto met deze boskabouter?
ook elk jaar halen we ijs bij de gouden ijsbeer !!!
ik ga elke dag een trapfoto maken en dit is de eerste !!!

DINSDAG 6 SEPTEMBER
op weg naar het eerste ontbijt van de week !!!
dit is ons balkon met uitzicht over de bossen van schoorl
onze kamer en slaapkamer
onze doucheruimte
onze kamer
het was 26 graden die dag YAYYYYYY
even op de foto met dit grappige bord
jordi met twee coca cola items op te foto
we zagen een zeehond in het wild !!!
er is ook een video van
jordi ging zwemmen in de zee
deze heremietkreeft viel uit zijn huisje
gelukkig hadden we zijn huisje nog
we hebben zijn huisje teruggegeven !!!
strandoutfit !!!
close-up van waterpokken of hoe heet dat
nog een close-up
wel mooi
strand
jordi zoekt beestjes
op weg naar bergen aan zee
we vonden deze krab !!!
die moesten we even goed bekijken natuurlijk
heel veel dode krabjes gezien
ik dacht ik maak even een serie 
de serie heet dode krabjes aan het strand
lunchen in bergen aan zee !!!
jordi nam een bord met zeebeesten
ik durfde ook te proeven en deze octopus was best lekker
terug in schoorl aan zee namen we bitterballen
lekker !!!

WOENSDAG 7 SEPTEMBER
de trapfoto van vandaag
gisteren waren hier kikkers aan het kwaken daarom gingen we terug om het te filmen
er waren geen kikkers meer ??? alleen deze dooie ...
dan maar een route kiezen
door het bos - zie je dat spinnenweb? die zat heel hoog in de bomen
even uitrusten
we hadden heel veel kleine kikkertjes gezien
deze grappige beeldjes kwamen we tegen
deze solero kwam ik tegen haha
eten bij HONKYTONK !!!
wachten op die lekkere honkytonk pannenkoek
daar is hij wel alleen vond ik hem niet meer zo lekker als vorig jaar ???

DONDERDAG 8 SEPTEMBER
hallo daar op de trap
wat een gezond ontbijtje - daarna nam ik nog een croissant hoor
in bergen namen we een gemberthee
ik een sticky toffee cake en jordi nam cheesecake !!!
opeens was ik heel druk met iets anders dan hagedissen zoeken
namelijk mijn nieuwe sleutelhanger vastmaken
nu heb ik een kompas en kan ik overal de weg vinden !!!
natuurlijk gingen we ook even langs de kikkervijver
darna aten we een ijsje
ik had mango en hazelnoot
later die dag naar de italiaan
voor een lekkere pizza jaja

VRIJDAG 9 SEPTEMBER
waar gaat de reis naartoe?
naar het ontbijt natuurlijk
deze keer geen saaie boterhammen maar pancakes
we deden de roet-route want dat is onze favoriet
eerst door het bos
met bomen tot het plafond
jordi checkt of het nog gaat regenen
dus ze waren aan het werk in het bos en daarom moesten we omlopen
daardoor zagen we wel dit prachtexemplaar van een boom
we wilden fotos van de libelle maken omdat hij steeds voor ons in de lucht bleef hangen maar die beesten zijn snel pfff
we kwamen langs de afgebrande heidevelden
maar jordi waarom ben je zo klein geworden
donkere lucht maar geen regen hoor
jordi nog steeds een ukkie
na het wandelen viel ik in slaap
gelukkig op tijd wakker voor het borreluurtje
eerst een biertje
en een wijntje
en daarna kwam de bruine fruitschaal langs
oh lekker jordi - jij heb kipsate
en ik risotto van bospaddestoelen vers uit de bossen van schoorl

ZATERDAG 10 SEPTEMBER
weer fris en fruitig naar het ontbijt
zei iemand fruitig want ik begin altijd met een schaaltje fruit
verder alleen maar pannenkoeken vandaag
jordi doet ook mee - check die spek
jordi gooide deze hekken omver - waarom jordi
snel naar bergen gefietst om de politie kwijt te raken
het was een zonnige dag
terug in schoorl gingen we opnieuw naar de kofferbakmarkt
een heel groot grasveld - genoeg ruimte voor nog meer autos vol troep
daarna naar de dikke ijsbeer om een softijsje te scoren
mijne met discodip zoals altijd
daarna naar de kikkerpoel - eindelijk een kikker gezien
de kikkerpoel
wachten tot de kikkers kwaken
ik heb nog deze libelle gered want die lag op de kop
jordi wacht tot de ober zijn eten komt brengen
dit is wat ik heb gekregen
dat word smullen
jammer van deze wesp maar gelukkig kon ik hem vangen

ZONDAG 11 SEPTEMBER
wij gaan naar het ontbijt !!!
daar loop ik wel met mijn pancakes
we hebben de koeien gezien !!!
wist je dat het speciale koeien zijn namelijk
japanse wagyu koeien
het weer beloofd veel goeds
op naar het strand
de lucht was blauw
er spoelde een rode roos aan
kijk daar ligt hij wel
jordi nam een hap van deze kwal
we vingen een zeester
we aten nog een keer taart met gemberthee
later nam ik een cocktail
en na het eten namen we een ijscoupe bij de italiaan
we kregen zomaar een drankje van het huis
nou dankjewel en PROOST

MAANDAG 12 SEPTEMBER
voor de laatste keer naar het ontbijt
ik zal die lekkere pancakes wel missen
oke wij gaan eten dus DOEI !!!


HIER NOG EVEN
WAT ONDERBROEKEN LOL
WANT DAT VIND DE MAMSKI ZO LEUK






♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


k bye


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥
ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MTWVDB
(marijke van den berg)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
  
  
  

XOXO (¨`•.•´¨) arijke ¤´¨)
      `•.¸.•´        ¸.•´ ¸.•*´¨) 
                    ( ¸.•´  ¸.•´ ¸.•*´¨)                      
                           ( ¸.•´  ¸.•´
                                 (¸..••¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`•.•´¨)  
VDB   `•.¸(¨`•.•´¨)
                              `•.¸.•´ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡