vrijdag 14 mei 2010

KLEINE UPDATE

Een kleine update, want ik zie eindelijk wat er niet goed is in mijn schilderij!!!

In Phototshop heb ik even een aanpassing gedaan hoe ik het de volgende keer moet gaan schilderen.

Links zie je de bewerkte versie en daar onder het origineel.

De zitting van de stoel geeft niet genoeg ruimte voor het achterwerk van de dame in kwestie (: P) en bij een kleine aanpassing in het ontwerp van de stoel is dat al opgelost !!!

Heb ook even getest hoe het er uit zou kunnen zien met een aanpassing in het gezicht. De strip-achtige versie in potlood (zie hier) vind ik niet mooi en de laatste versie ook niet, misschien dat dit een optie is!

2 opmerkingen:

  1. Jaaa mee eens VEEEEL MOOIER!!!!... je wou die dame in kwestie gewoon een klein kontje geven, maar je kunt er niet om heen, die dikke billen hahah grapje... maar nu is het realistischerrrrr
    (alsof lenapeno er verstand van heeft.. kuch kuch)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haah jah ik zag het zelf ook, die dikke achterwerkje past niet in zo een kleine stoel : P

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡