dinsdag 28 december 2010

WHATS IN MY BAG...

whatsinmybag copy
Illustratie: MTWVDB (Marijke van den Berg)

















Als je net als ik veel blogsites bekijkt en leest kom je het volgende ook vast wel eens tegen:

Een 'What's in my bag'- foto.

Ik vind het altijd hééééééél leuk om te zien wat een ander allemaal in zijn tas heeft, maar ik geloof nooit, maar dan ook nooit dat het er in de werkelijkheid ook zo troeploos en zo georganiseerd uitziet!
Het is gewoon leuk uitgekozen en neergezet voor een cool plaatje.

En laat ik dat allemaal nu zelf vooral niet doen voor deze eigen 'What's in my bag'- post.

Kijk dan:

Ik prop alles in dit kleine tasje : D




(01) Dat zijn twee extra plastick zakken. (02) Mijn agenda. (03) Mijn huissleutels. (04) Dat is handcréme en links ervan zie je een doosje vitamine c en daarnaast een lipbalsem. (05) Zakdoekjes voor de lekneus en niesaanvallen : P (06) Je kunt het niet goed zien, maar dit is een netje met een stukje zeep van Lush, ruikt ... LEKKERRR! (07) Lampen voor de fiets. (08 ) Wcbrilbedekkers voor openbare toiletten (waarom klinkt dit zo eng?), daar rechts van zie je vier lipbalsems (eentje voor stukke lippen, eentje die vettig is, eentje met een kleurtje en eentje met een rollertje en groene thee) <--- ik ben erg! (09) Spiegel in de vorm van een schelp, links tampons en boven wattestaafjes. (10) Een klein tasje met spullen voor nagels. (11) Tasje met alle pasjes (en briefjes, visitekaartjes en bonnetjes). (12) Mijn telefoonbeschermhoes (zonder telefoon, want daar maakte ik de foto mee XD). (13) Mijn bankpas en Ns-pas in een barbieroze mapje YEAH! (14) Oplader voor de telefoon in een tasje (die plug is erg breekbaar, vandaar de bescherming). (15) Toegangspas van mijn werk met de foto afgeplakt omdat mijn hoofd twee keer zo dik lijkt dan normaal : O (16) Sleutels voor mijn fietssloten. (17) Een notitieboekje in de stijl .... SCHATTIGGGG! (18) Brillendoos. (19) Extra tas (een leuke gouden met een roos : D) (20) Tasje uit Egypte waar ik mijn Paspoort in stop. (21) Portomonnee met losgeld (en klein spul; een nepsleutel, een mooi steentje, een engel in de steen ( N_N ) en extra batterijen voor de fietslampen).

Haha, ik ontdek net de 'what's in your bag?' group bij Flickr, nu kan ik ook lid worden YAY

4 opmerkingen:

  1. Mooi tekeningetje MArijkie haha met euh euh slakken om het zaakie een beetje bij elkaar te houwen zeker ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past er toch veel in dat kleine tassie van je!!! ALs we volgende week gaan shoppen, moet je wel even your BIG BAG meenemen hoor! want we gaan veeeel kopen kopen kopen! :0
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik ben gelukkig nog nooit een slak tegen gekomen in mijn tas! En leen, ik neem de grote weekend tas mee : D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja, soms prop ik ook nog brood en ander eten in het kleine tasje als ik moet werken ^^

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡