dinsdag 6 maart 2012

AAN HET WATER

de mooiste herinneringen in mijn hoofd
gaan over de tijd dat de tijd er juist niet was
ik was gevangen tussen de momenten
we waren aan het water
we lagen in het gras
er is de gedachte dat we hier altijd al waren
we zullen er voor altijd blijven
we zouden in beweging kunnen komen
maar nu even niet
we kunnen wat gaan eten
ik heb honger
nu nog even niet
het lijkt wel of alles vanzelf wel naar ons toe zal komen
alles wat we willen
en alles waar we zo hard achter aan rennen
als de klok weer tikt
ʕ •ᴥ• ʔ

ILLUSTRATIE
MTWVDB (Marijke van den Berg) 


Ik illustreer bij eigen en andermans teksten
 op het volgende blog:
Bovenstaande tekst en illustratie 
vind je terug op de volgende bladzijde:


De illustratie is gemaakt tijdens mijn academietijd.
Voor meer werk uit mijn academietijd klik je op de volgende link:
♥ = '◕ ᴥ ◕' = ♥

2 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie Marijkie en kende hem al en het is net alsof de tijd stil staat als ik het lees keer op keer niets hoeven niets moeten niets willen tsja dat heb je hè als je er even de tijd voor neemt en schrikt na het genieten dat de tijd echt niet heeft stilgestaan. Echt héél mooi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel !!! En ja, iedereen kent dat gevoel denk ik wel, ik had het meestal als ik een dag aan het strand of aan een meer was en omdat je geen klok hebt lijkt het eindeloos te duren voor de dag echt voorbij is. Nu heb ik het haast nooit meer, ik ben volgens mij zelf een klok geworden hahaha

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡