dinsdag 15 februari 2011

EEN VRACHT AFBEELDINKS : D

icecream 01 copy
Ik zit er aan te denken om mijn verzameling beeld
(het zijn er inmiddels meer dan duizend!)
van mijn hyves af te halen en ze ergens anders op internet te plaatsen... 
Maar ik weet nog niet waar...
Dus daarom plaatste ik maar weer een nieuw vrachtje verzameld beeld van de afgelopen tijd op mijn hyves.
Klik H I E R voor de eerste foto (en blader van daaruit verder).
Je kunt ook hier (op mijn blog) de afbeeldingen bekijken, klik daarvoor op Meer lezen »
icecream 02 copy
Illustraties: MTWVDB (Marijke van den Berg)


Is mij echt een raadsel hoe deze schoentjes gemaakt zijn, zo klein! Marina Bychkova van enchanteddoll.com laat in haar blog wel zien hoe ze het doet, maar dan nog, wat een priegelwerk...

Ultrafout, maar ergens toch wel mooi... Ik had gelezen dat deze met de drie wolfjes een hype zijn geweest omdat op een bepaalde website waar je comments kon achterlaten, mensen extreem overdreven reacties achterlieten. Over dat het shirt hen hielp om van alles voor elkaar te krijgen. Daardoor gingen steeds meer mensen het T-shirt kopen!

Mooi!

SWEET ._.


Aparte schoenen.

Zo wil ik mijn nagels! Helaas ben ik niet goed in nagels lakken : (

Medusa camé !!! HEBBEN !!!

Ik gebruik geen lippenstift, maar deze afbeelding nodigt me echt uit om dit te kopen. Al zou ik het wel laten om de prijs : P

Mooie schets...

Wat is dit? Tekeningen voor de eerste Nintendo-games!

De eerste Nintendo-games op de tekentafel ...

Weer Nintendo. Raar dat je met alleen deze afbeelding al een (dan wel heel simpel) spel hebt.
Dit is hoe het spel eruit ziet, de zwarte afbeeldingen zijn dus de beweegbare delen.
Ook dit zou ik wel op mijn nagels willen : D

MOOI

Ik was alweer vergeten wat dit ook weer was. Volgens mij hebben ze pas deze objecten (de paarse bollen) ontdekt in onze melkweg en ze zijn er nog niet over uit wat het precies is. Ze kunnen het nog maar sinds kort waarnemen. Lekker vaag dus...

Eén van de poppen van Marina Bychkova (enchanteddoll.com).

Af en toe kijk ik weer even op de site van Loish, zij maakt zulke mooie dingen.

Weer een pop van Marina Bychkova (enchanteddoll.com).

Pas ontdekt: steampunk sieraden!
Deze steampunk-ketting wil ik hebben!
Ik spaar afbeeldingen met harten zoals deze. Ze zitten in D I T album.

Britney als Barbie : D

Als ze haar ogen opent en dan weer dichtslaat dan plakken haar oogleden wast  : P Maar wel mooie make-up.

Mooi! Leuk idee om morgen naar het werk te dragen hehe!

Beter lijkende Barbie dan Britney, haha.

Yummy, nog zo'n reclamefoto voor make-up om honger van te krijgen ...

Moon

Ik hou van grote ringen zoals deze! Al zou ik hem tóch niet zelf om doen denk ik, iets te kiddy : - P

Roos

YUM

Lief! (weer ééntje voor mijn verzameling)

Funny!

Kijk, die ogen! Mooie afbeelding.

Deze koekjes moet ik een keer maken : D


: D

LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Ja dat liedje gaat de hele tijd zo door...

Mijn favo clip van Britney !!!! BEKIJK DE GEWELDIGE CLIP HIER

Af en toe duiken er foto's op van dit vreemde natuurverschijnsel.

Mooi en eng !

 En al laatste een foto van een stuk chocolade met kersen(?)vulling... Het water loopt me in de mond : D D D

3 opmerkingen:

  1. Hey, wat een leuk collectie! Ik geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jana,
    Wat leuk dat je mijn blog kwam bekijken!
    Ik ben een echte beeld verzamelaar:
    Tegenwoordig plaats ik alles hier:
    http://mtwvdb.tumblr.com/
    en hier:
    http://pinterest.com/mtwvdb/

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡