dinsdag 12 april 2011

SIMPELSTE ONLINE SPEL EVER

ooo 2 copy

Dit kwam ik tegen op mijn favoriete gamesite:
Het allersimpelste onlinespelletje ever!

Klik op de link naar het spel (beneden dit bericht) en kijk dan naar de adresbalk van je browser. Gebruik de pijltjes toetsen en de spatiebalk om met de O de a-tjes te vangen!

Ik ben het wel met de schrijver eens:  
"Ik zou liegen als ik zei dat het leuk was, maar wat verwacht je dan van een spel dat in één tekstregel past? Nul sterren voor graphics, geluid en replayability, maar een 10+ voor originaliteit."

>>>klik hier voor het spel<<<

Illustratie: MTWVDB (Marijke van den Berg)

3 opmerkingen:

  1. hahhaha wat grappig!!! en als je alle a-tjes gevangen hebt, ga je dan naar level 2???
    XXxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Funny hé? Al ben je het na 2 keer spelen ook wel zat ... oke, na 1 keer spelen ...
    Tis gewoon leuk bedacht door de maker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Now aai kild 4 ennimuls in 30 sekkons en dan ken je de tijd verbeteren dus geen haaier leffel Leentjeuhhh deuhzzsssss verbeter rut maar dan ;-p Leuke tip Marijkie en inderdad een 10 voor de orginaliteit maar voor de rest whaaahahaha ist nix. Groetjussss prettige Paazen jullie !

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡