dinsdag 26 april 2011

VERWAARLOOSDE HALFMOONNAILS

neglected

Ik vind afbladerende nagelak mooi zoals ik afbladerende verf op deuren en muren mooi vind.
Verder staat het lekker nonchalant!

Dacht dat ik de enige was die afbladerende nagelak mooi/leuk vind, maar het blijkt echt een trend te zijn in modeland! Helaas ben ik op mijn manier met mijn verwaarloosde nagels niet cool lees ik na verder onderzoek op internet:

In The Times vertelt celebrity-nagelstylist Ji Beak: "Chipping is cool, but chipping in a schleppy way when you don’t have a $5,000 handbag is not as cool".
(Bron)

Lees ook artikel misslipgloss.nl   over de trend van chippende nagellak.

En dan nu mijn foto's!

Hier zie je mijn nagelak aan het bladeren
(vond de mintgroene versie toch mooier)

Wil je een leuke accessoire voor bij je rode nagels, 
neem dan de volgende dikke kat op schoot...

Zorg dat je blote benen hebt en laat de dikzak dan zijn evenwicht verliezen:
TADDAA prachtig mooie rode accessoire!
(werkt ook bij armen, alleen is werkwijze dan anders:
irriteer de kat tot hij je van een rode accessoire voorziet)

Illustratie (en foto's): MTWVDB (Marijke van den Berg)

2 opmerkingen:

  1. Oké leuk leuk en dat past bij deze link ( http://bit.ly/kun7Nm )hahaaa en bij jou miskien groetekussss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé jammer dat je op de site mtwvdb.tumblr.com geen comment ken plaatsen want ik vraag me af zijn dat tuuw neels en geen moonneels maar dus monkeyneels ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡