dinsdag 17 mei 2011

TRANSPLANTATIE GEZICHT

NEWHEAD TWO 

GELEZEN OP NU.NL:


AMSTERDAM – De eerste man in de Verenigde Staten die een volledige gezichtstransplantatie heeft ondergaan, toonde maandag (plaatselijke tijd) tijdens een persconferentie in Boston voor het eerst zijn nieuwe gezicht.
Dit meldden Amerikaanse media. De 25-jarige Dallas Wiens liep in november 2008 brandwonden op toen zijn hoofd tijdens schilderwerkzaamheden een hoogspanningskabel raakte. De brandwonden vaagden zijn gezichtstrekken volledig weg.
In maart vorig jaar onderging de man een 15 uur durende operatie waarbij de neus, lippen en huid werden gereconstrueerd.
“Ik raakte al snel aan mijn nieuwe gezicht gewend”, vertelde Wiens maandag. “Na een tijdje kon ik zelfs weer ruiken. Dit is echt geweldig.”
De man is vooral blij dat zijn 4-jarige dochtertje niet meer bang voor hem is. “Het eerste wat ze na de operatie tegen me zei was: papa, je bent zo knap!”.

NEWHEAD PAPERBAG

DIT BERICHT IS LETTERLIJK OVERGENOMEN 
VAN HET VOLGENDE ARTIKEL 
VAN DE VOLGENDE SITE
www.nu.nl 




^ ___ ^  
 ILLUSTRATIE

1 opmerking:

  1. He Marijkje wat een leuke website echt leuk. wil je voor mij een afdruk maken van dat bloempetje en dat bijtje? (zie hiernaast) doeggie mam

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡