dinsdag 30 augustus 2011

VROEGER EN NU

big bird pino



Ik heb twee leuke fotoseries gevonden!

SERIE 1
Het zijn foto's waarin een oudere foto tegen de achtergrond wordt gehouden
waar de oudere foto vroeger gemaakt is.
... ??? ...
Haha hoe leg je zoiets uit ???
Kijken gewoon dus !!!
LINK
 
SERIE 2
Dit is al net zoiets als de vorige fotoserie.
Het zijn baby- en kinderfoto's met daarnaast een foto 
van de persoon tientallen jaren later, in de zelfde pose!
LINK

ILLUSTRATIE


(¯`v´¯)ARIJKE • • ) ♥

10 opmerkingen:

  1. haha dat is grappig!!! Ga ik ook doen met een oude foto van vroegahhh :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jah, als we in Meppel zijn even door de oude foto's spitten (is sowieso leuk) en dan direct nieuwe foto maken : P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké dochturzs das pas echt leuk, want ik kende dat soort footoozs al van bijvoorbeeld oude ansichtkaarten. Deuhzss binnenkort verwacht op deze zaait of gaat Leentje ook een site beginnen ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. NEEE kwil dat wel doen hoor maar je Pappaa zit op me nieuwe Mek te mekke(re)n :-0

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik een eigen site??? met wat??? ik heb geen talent hahahahahah ik kan helemaal niks snif snif hahhaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heeft Joke een nieuwe mek?? of pap????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee joke heeft een nieuwe mek! De tweede Jokus was de echte joke ; P Wel verwarrend hoor, volgende keer met je echte naam schrijven hoor Willoke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oké dochterzss twas Jokus ksu Mekkie en kzallut tegen Jokutje ;-p zeggen, maar als niet lukt dan worrut Yo lill'em ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡