dinsdag 6 september 2011

SNOEP ALS AVONDETEN




Okey, je moet óf kind zijn óf Japanner om dit leuk te vinden.

...

Of je moet Marijke heten!

Jah ik heb de rare Japanse fröbelsnoep ontdekt...
Die filmpjes zijn ook zo mooi gemaakt!!!
Check die geluidjes!!!

Er hangt een kwijldrup aan mijn tong.

Zie hier waar ik het over heb:
Snoep die je zelf klaarmaakt met allemaal bakjes en zakjes 
(net een laboratorium) 
en in de vorm van dingen die je je normaal gesproken
niet zo zoet zou voorstellen : D
Zoals deze spaghetti snoep die je dus zelf kunt maken:

IK. WIL. DIT. HEBBEN.


Nog meer filmpjes:

Nog geen genoeg gekregen van zoete happen 
die eigenlijk helemaal niet zoet horen te zijn?
Check dan deze link voor hamburgermuffins 
en hoe ze ze zelf kan maken : P


ILLUSTRATIES


(¯`v´¯)ARIJKE • • ) ♥

update:
Ik ontdekte nog een leuk youtube-kanaal welke in hetzelfde straatje past : D
Twee mannen wonen in Hong Kong en proberen allemaal soorten snoep uit en zelfs vreemd McDonalds eten : D
Klik hier om het te zien: CrazyFromKong

5 opmerkingen:

  1. Ja hoor haha tis weer echt Marijkie en ik benieuwd volgend jaar met jow verjaardag wat er allemaal op ons bordje komt. Yeah goed kadoo idee hele kleine poppehuisbordjes met bestek natuurlijk servetjes en een vaatwasser die dan ook in je huizzie past. Maar wel een grote bak asje misselijk wor van die hap slik weg zoetigheden. Mooie illustratie Marijkie enne zie joe zundee tot sundee groetekus kus Willemzs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er uit als zoete troep he? Met die poedertjes en kleurstoffen! Maar serieus, ik zou het echt kopen als het in de winkel lag !!!
    Tot zondag !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!!!! maar smaakt het ook wel lekker???? moeten we in ieder geval keer proberen he??? kun je het niet bestellen op een japanse site?? hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan is dit ook wel wat voor je: http://www.chocoladepizza.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Y U M M Y en net zo duur als een gewone pizza bestellen : D Drie keer raden wat ik liever heb ^^

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡