dinsdag 3 april 2012

KOOLVIS MET GROENTEN UIT DE OVEN ♥



ULTRAGEZOND en ULTRAMAKKELIJK recept : D

Ik ga het niet eens uitgebreid beschrijven zoals ik normaal doe met een recept, 
zo makkelijk is dit om te maken !!! 

800 g aardappelen vastkokend, schoongeboend IK KIES VOOR AARDAPPELSCHIJFJES LEKKER MAKKELIJK
1 bakje cherry tomaten (250 g) OHJA 250 GRAM, GEWOON HOEVEEL JE WILT HE?
1 aubergine, in blokjes van 1 cm LEEK ME NIET LEKKER, IK NAM CHAMPIGNONS
1 courgette, in halve plakjes JA LEKKARRR
3 el olijfolie MAG WEL WAT MEER HOOR
500 g koolvisfilet (zak 750 g, diepvries), ontdooid VIS UIT DE OVEN IS YUMMY

Dat gooi je dus allemaal op een bakplaat (vergeet het bakpapier niet).
De vis voeg je de laatste 10 minuten toe!

Kijk, dit is de werkwijze:

Verwarm de oven voor op 220 ºC. 
Verdeel de aardappels met alle groenten over een met bakpapier beklede bakplaat. 
Besprenkel met de olie en bestrooi met peper en zout naar smaak. 
OH DIE OLIE BEN IK VERGETEN, VANDAAR DAT HET IETSJE GRAUW ERUITZAG!
Bak in de oven in ca. 35 min. gaar
Snijd de vis in stukken en bestrooi met peper en zout naar smaak. 
OH ZOUT EN PEPER BEN IK VERGETEN, VANDAAR DAT HET IETSJE FLAUW SMAAKTE!
Leg de vis de laatste 10 min. tussen de groenten.

FOTO'S VOOR DE BEELDVORMING:

IN HET ECHT ZAG HET ER VEEL LEKKERDER UIT HOOR!
Dat komt omdat dit foto's zijn van de eerste keer dat ik het maakte en dat was midden in de winter toen het bij wijze van spreken om drie uur smiddags al pikdonkerwas ....
Als het pikdonker is moet ik lelijke foto's maken met flitser = kakkerlakkenlicht... 
EN TOCH RIEPEN WIJ BIJ HET ETEN VAN DIT GERECHT:
 

RECEPT KUN JE HIER VINDEN:


 ^ ___ ^ ♡


 ILLUSTRATIE en foto's:
ILLUSTRATIE (laatste met het hartje en "yummy" ): 
Alfred Linde 


♥♥♥ 

KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡