dinsdag 22 mei 2012

BABIEHAPJE






Op het grasveld vecht die ene ekster nu met een andere. Om wat?
Wij mensen vinden eksters slechte dieren, omdat ze de baby's van andere vogels eten. Maar zelf eten we de baby's van zowat alle dieren die op ons menu staan. Lam, kalf, big.

(Charlotte Roche/ Vochtige streken / blz. 132)

---

Bovenstaande stukje vond ik leuk voor mijn tekstenverzameling !!!

Kwam ik tegen in het boek Vochtige streken van Charlotte Roche.
Het was een super goed boek!
Vond het enorm grappig geschreven, hoewel het soms wel erg vieze omschrijvingen zijn van wat zij allemaal met haar lichaam uitvoert ; )

Ik hou altijd bij welke boeken ik heb gelezen,
ik gaf dit boek 5 sterren : D  ☆彡☆彡☆彡☆彡☆彡

Dat hou ik bij ergens op een plekje op mijn blog.
Een lijst met de boeken die ik pas uit heb,
die klaarliggen en die ik ooit nog wil lezen:
klik hier voor de LINK

Op een andere plek maak ik een lijst
van AL mijn gelezen boeken
(klik HIER om dat te zien).



ʕ •ᴥ• ʔ

ILLUSTRATIE
MTWVDB (Marijke van den Berg) 


Mijn tekstenverzamling:
Bovenstaande tekst en illustratie 
vind je terug op de volgende bladzijde:

♥ = '◕ ᴥ ◕' = ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡