dinsdag 8 mei 2012

BALLONVAART



alfred en ik zijn in een luchtballon 
boven de wolken geweest 
YAY


hier zie je de foto's
en voor een groter formaat 
gewoon op de foto klikken

oe spannend dat het echt gaat gebeuren 
(ik vond het stiekum heel eng)

ik ben vast in de ballon gaan zitten
maar ik weet eigenlijk niet meer waarom : P

vanuit het mandje leek het net
alsof de ballon in de fik werd gestoken 
(eng moment deel 1)

... en daar gaat de ballon ...
hee !!! alfred moet er nog in !!!

 het uitzicht was direct al 
ULTRA gaaf !!!

daar gaat een klein speelgoed treintje : D

 !!! !!! !!! LEUK HE ALFI !!! !!! !!!

mooi moment als de zon de wolken doormidden snijdt

leuk al die groene vakjes beneden 
(dit is dalfsen, niet zwolle hoor : P)

het is koud daarboven, 
gelukkig heb ik de roze sjaal mee

!!! happy !!!

 alfred vraagt zich af waar de touwtje voor is

 FIRE !!!

hier zitten we midden in de wolken

en dan is daar het mooiste uitzicht ever !!!

we vlogen tussen twee oppervlax met wolken door

we worden gesandwiched door de wolx !!!

M O O I !!!
(in de verte zie je regenbuitjes 
die de grond nooit zullen raken ...)

nog wat vuur derbij
(marijke denkt: straks gaat dat touwtje doormidden)

er werden ook groepsfoto's gemaakt !!! 
met een camera vastgemaakt op een lange steel

 lapjes deken op de terugweg ^^


 dan moet er een plekje gezocht worden om te landen 


 we zijn weer op aarde !!!
marijke was voor de grap 
in de luchtballon gekropen zoals je ziet


hihi

tja, dan moeten ze de luchtballon weer leeg laten lopen...

 en we moeten allemaal helpen om de ballon op te vouwen

ja ook jij alfi

een van de ballonpiloten snijdt 
het topje van de champagnefles deraf
 
maar eerst gras op onze hoofden

 mooie ondergaande zon erbij : D

 inschenken maar !!!

!!! PROOST !!!
op een geslaagde ballonvaart : D



DIT is een link naar 
de complete serie fotos




OJA het was met Bas Ballonvaart en als je op deze link klikt kom je als het goed is bij onze online foto's

 

!!! OJA !!!
IK HEB OOK NOG FILLUMS !!!
 HIER ZIE JE ZE :




13 opmerkingen:

  1. woowwwww gaaaf marijkie!!!!!!!!!!!!was je niet bang??
    Maar wie zijn al die andere mensen in jullie bakkie? hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, eerst dacht ik, wat komen er veel mensen kijken als wij opstijgen : D gelukkig stonden we niet te dicht op elkaar met al die mensen : P
    en ja ... ik was wel een beetje bang, vooral toen we vlak over electriciteitskabels gingen, en toen ze de baloon aan gingen fikken en nog een paar keer hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie nu ook 'ervaren' ballonvaarders zijn. Ik had dus toch gelijk dat het best koud kan zijn, zo boven in de lucht. Het meest vreemde vond ik nog dat je de geluiden van de grond (blaffende honden enzo) heel goed kon horen. Hadden jullie dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen honden, maar er was een klein jongetje die naar ons riep en dat konden we goed horen, was heel grappig! maar oke, toen waren we ook niet zo hoog meer (vlak voor het landen)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Samen in de wolken en ertussen ook zeg heeeel bisonder dus nu zijn jullie ook luchtbarron en barrones van ..... tot.....
      Mooie plaatjes hoor van deze bisondere love trip skyhigh xxx

      Verwijderen
    2. oh ik vergeet steeds dat je kan reply-en : D
      ???? luchtbarron en barrones van ..... tot..... ????
      wat jij zeg ?
      hahahahahaha ik net navragen aan alfred : P k snapte het niet : P nu wel ^^

      Verwijderen
    3. OH HAARIE als ge dit nog leest: alfred hoorde wel honden blaffen, zal wel een jongensding zijn (?)(...) (???!) hahaha

      Verwijderen
  5. Hè marijkieee en Alfred , zit bij leen en heb de foto's gezien van de ballonvaart prachtig mooi zo gezellig mooi samen in dat bakkie echt leuk.
    En nu even over de Zuurkool zaterdag pas ik op bij leen en neem zuurkool voor Alfred en jou mee. Leen stopt het in haar vriezer en dan kun jij het maandag meenemen dus hou er even rekening mee in jouw vriezertje nou doeg lieverd heeeele leuke foto's liefses mamsk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahahah oke dan eet ik heel veel brood de komende dagen, want er past precies 1 brood in da vriezer da marijki ^^ (niet dat mamsk dit leest)

      Verwijderen
    2. of zouw ze internet op der mobiel hebben ^^

      Verwijderen
    3. Jaa je mamsk heeft een nieuwe telefoon en nu kan ik ook Whats Appen, facebooken an faxen enzooooooo......

      Verwijderen
    4. Okeeeee da was ik heurrrr mamskie heeft nog steeds dat oude mobieltje enzoooo maar ze komt morgen hier, dan laat ik haar jouw reactie wel ff zien, hmmkee????

      Verwijderen
  6. vergeet de fotos van de apenheul niet ... .... snik D :

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡