woensdag 31 oktober 2012

HALLOWEEN 2012 /// TOETJE >>> BLOEDERIGE MOORD IN DE SNEEUW ♥







DIT JAAR MAAK IK HET TOETJE VOOR HALLOWEEN

HET HEET

BLOEDERIGE MOORD IN DE SNEEUW



wil je dit ook maken, dan is dit de boodschappenlijst voor twee personen:
 ijs /// slagroom /// bessensaus /// marsepijn in huidskleur 
plastick been* /// 2 kommen en lepels



*Als je een been van je Barbie sloopt is het ook goed.
Ik gebruikte een skeletpoot want die had ik nog van vorig Halloween, het was eerst een lolly.
Je kunt ook een been van een  andere pop gebruiken, een stukje karton met een been erop tekenen.
Whatever, zo'n mooi been als ik heb vind je vast nergens meer !!!
En dit is hoe je het maakt, het is heel makkelijk:
Maak van de marsepijn een koker en steek je been erin.
Het geeft niet als het niet mooi sluit want daar kan mooi de bessensaus in : D
 Doe ijs in een bakkie en steek je been met de vleeshomp erin.
spuit slagroom op het ijs (mijn ijs brak in stukken en ik spoot de slagroom in de krakkels).
Dan giet je bessensaus daar waar je vind dat het flink zal bloeden : P
Goor.
T smaakte anders ultra lekker !!!
Maar dit was echt vies om te zien.
 Toch zou ik het zo nog een keer eten...


ZELF DOE IK DIT JAAR MAAR GEEN ECHT KOSTUUM
ALLEEN EEN MASKER
(er komt misschien nog een foto van)

MAAR IK ZAG WEL HELE LEUKE DINGEN OP HET WWW !!!

 HIER EEN HEEL GRAPPIG KOSTUUM
BABYKOSTUUM >>>

HIER EEN FILMPJE VAN EEN HEEL MOOI HALLOWEEN KOSTUUM
CORPSE BRIDE KOSTUUM >>>

DIT IDEE HEB IK AL EEN PAAR KEER VOORBIJ ZIEN KOMEN
MAAR HET BLIJFT EEN GEWELDIG IDEE !!!
RITS IN JE GESIGTJE >>>
NOG MEER ENGS >>>






KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN

ʕ •ᴥ• ʔ
EERSTE ILLUSTRATIE
EN EERSTE NEGEN FOTO'S
LAATSTE afbeelingen
 

             
XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡