dinsdag 26 maart 2013

MY LIFE IN PICTURES # 1



ik heb nog een ander blog waar ik foto's plaats
en in het engels iets eronder schrijf
daar plaats ik foto's van mijn leven
(dat zou er op neerkomen dat mijn leven
voornamelijk bestaat uit snoep, eten en katten)
maar die site is best wel verstopt
(al zag ik dat ik best wel wat amerikaanse bezoekers heb : )
daarom zal ik om mijn blog af en toe een update plaatsen
dit is een link naar de blog KLIKDAN

EN de volgende foto's heb ik er vandaag bij gezet:

- klik op de foto's voor een groter formaat -

foto van doperwten want die waren zo lekker
we aten het met een zwitserse aardappelschotel, lekkerrrrrrrrrrrrrr
die katten zaten er zo bij....
toen moest ik een paar uur weg en toen ik terug kwam zaten ze net zo !!!!
en ziggy is nog het allerergste, want zij zat zo en bleef echt een tijdje in deze houding
terwijl ze verbaasd was waarom wij zon lol hadden : P
ik was jarig en had een echte vrije dag
ik nam mijn verjaardagsgeld mee en kocht wat dingetjes
de hartenketting heb ik inmiddels al aangepast 
en ook die gele wil ik aan zilverkleurige ketting hangen
die beesten die luilakken veel te veel
bah
en ik maar hard werken en het druk hebben
soms wil ik ook een paar dagen als een kat in huis hangen 
over de bank gedrapeerd...
eerst kreeg ik keelpijn, daarna verkouden
en daarvoor had ik al oorpijn...

!!! TOT DE VOLGENDE KEER !!! 

 

k bye

ALLE
MY LIFE IN PICS:


ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg)  

 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱




XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•. .•´¯`•.¸¸.• ♪
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´