vrijdag 1 maart 2013

OATMEAL COOKIES ♥





IK HEB OATMEAL COOKIES GEMAAKT 
EN ZE WAREN LEKKER !!! !!! !!!



Ingrediënten:

400 gram havermout / oatmeal
(ook handig om je gezicht mee te reinigen!)
200 gram zachte roomboter
(dat krijg je zacht als je het een tijdje uit de koelkast laat, 
maar je kan het ook 5 minuten op de warme verwarming leggen)
200 gram bruine suiker
snuf zout
2 theelepels kaneel
8 eetlepels water
1/2 theelepel bakpoeder
zakje vanillesuiker
handje rozijnen
 

Bereidingswijze: 
Doe alles bij elkaar in een kom en kneed er een deeg van. 
Leg bakpapier op een bakblik en het deeg daarop 
Druk plat met een natgemaakte lepel. 
Vorm een vierkant of rechthoek van het deeg.
 Bak de koek in een voorverwarmde oven (175) 
in vijftien minuten gaar en bruin. 
Neem bakpapier met koek van het blik en laat het afkoelen. 
Dan snij je de koek in stukken 
en bewaar je ze een trommel, anders worden ze taai.
Maar taaie oatmeal cookies zijn ook lekker 
dus iets langer wachten met in de blik laden is ook een optie : )



Kijk dan hierboven zie je hoe leuk het is om te maken.
Het lijken net muslirepen, maar ze smaken als ...
(ik weet niet meer hoe ze heten, ik vul dit later in als ik op de naam kom)
VETLEKKER!!!

edit: KLETSKOPPEN
daar smaken ze naar !!!


 ^ ___ ^ ♡

 ILLUSTRATIE en foto's
ILLUSTRATIE (laatste met het hartje) 
Alfred Linde


♥ ♥ ♥

KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN

2 opmerkingen:

  1. MARIJKKKKKKKKIEEEE NEEM JE ZE MORGEN MMMMMEEEEEEE? hahhaha mjummmieeee ziet er lekkahh uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het is 00:20 uur snachts, ik kan nog wel even de keuken in duiken :P hihi ik lig al in de bedje dus volgende x ??? Omygod ik ga nu echt slapen tot morgen :D

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡