maandag 15 juli 2013

IJSLAND FOTOS VAN REISGENOTEN




NIET HEEL LANG GELEDEN PLAATSTE IK DE FOTO'S VAN MIJN MOOIE REIS NAAR IJSLAND. Mijn reisgenoten hebben mij ook hele mooie foto's gestuurd. Voor mijn blogje leek het me leuk om de foto's waarop Alfred en/of ik op voorkomen ook hier te plaatsen. Klik vooral op de foto´s om een groter formaat te zien, dat is de moeite waard!


 hier heb je dat weggetje
waarover ik ook al droomde
hier zie je mij de foto van het losliggende steentje maken
 ik ga niet overal wat onderzetten hoor 
(edit: uiteindelijk deed ik dat wel)
 tip: klik op een afbeelding en vanaf daar
kun je leuk door de grotere versies van de fotos bladeren
 kijk daar staan we te wachten op een gyser
hier pakt loes wat water en dat mocht ik ook proeven
water in ijsland kun je gewoon uit de beek drinken : O
daar zitten we dan 
 in het rode busje
dit vind ik zo'n mooie foto!
robbert maakte hem 
als je goed kijkt zie je ons ook wel
achteraan
die man voor alfi was een zweed geloof ik
die ging met onze groep mee
 de gletsjer-gids helpt alfred een handje
hier laat de gletsjer-gids was as van de vulkaan zien
daar ligt het hier vol mee
 as en ijs
dat is wat wij bergbeklimmers trotseren
er was een andere groep aan het klimmen met touwen!
wel veel gletsjer foto's ...
 lala
 alfred in de bocht
 mijn haar was aan een verfbeurt toe
goed te zien op deze foto
 de gids slaat mij op mijn bek met zijn ijswapen
auw
 de gids zegt sorry
ik vertel het aan alfred
 nog een foto dan
 groepsfoto's deel 2
 je kunt ...
 ... nooit genoeg ...
 ... groepsfoto's ...
... hebben ...
 ... toch ???
met zijn allen foto's maken
oh de volgorde klopt niet
dit was de wandeling langs de rivier beneden
met aan het einde de enorme waterval gullfoss
 foto van ons tweetjes
 dit was tijdens de bergwandeling
 alfred en de gids in gesprek
later ging ik ze nog afluisteren
maar het was allemaal in het oud ijslands
 onze bussie !!!
 oja, dit was bij de kloof
toen het zo ging regenen
of was het nou aan het strand met het vogels kijken=
beide lokaties waren regenachtig
asvlakte
 strand
de rotsrivier waar we als iniana jones
moesten oversteken
 oja in dit zwembad gingen de meesten uit onze groep nog zwemmen
maar alfed en ik zagen dat absoluut niet zitten
 daar heb je alfi
bij de paardjes
 dit is de krater van dag 2 geloof ik
 de oude groene lavavelden
oke nog 1 foto dan









k bye




Mijn site: 
De persoonlijke bladzijde op mijn site: 
MY PHOTO ALBUMS:
BALLONVAART
PRAAG (nog steeds niet af)
IJSLAND
VROEGER
 
MY PHOTO BLOG:

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
MIJN REISGENOTEN TIJDENS DE REIS NAAR IJSLAND
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡