maandag 1 juli 2013

I ❤ PHOTOSHOP




De laatste tijd 
ben ik weer veel aan het photoshoppen.
Daarom hier een blogpost over de laatste dingen 
die ik gemaakt heb : D


Rechts zie je mijn vader lekker aan het jammen samen met Bob Dylon
Ik sjopte dit voor zijn vriendin Joke voor een kadobon voor zijn verjaardag:


Met behulp van de volgende foto's 
shopte ik de afbeelding/ bon van de leergierige bob willem in elkaar!
(Als je op een afbeelding klikt kun je de afbeelding groter zien.)




❤ 

En ik photoshopte DJ Bryan 
voor een volle zaal met enthousiaste mensen : D
En Leentje (voor wie ik dit photoshopte) zette ik er ook even bij !!! 
De chick naast Leen trok teveel aandacht...
Dus daar plaatste ik een spotlight naast ^^ 
OH i just LOVE Photoshop : D
De bon zie je hieronder.




Hieronder zie je de gebruikte foto's.
(En daar kun je weer op klikken om ze groter te zien.) 






En tijdens mijn trip naar Praag zei ik steeds: 
'Die foto met dat broodje worst, daar ga ik thuis mee shoppen : P'
Maar omdat het een beetje vulgair is uitgepakt heb ik er cencuur op gezet.
*WARNING* Dus als je snel van je stuk bent... *WARNING*  
*WARNING* of gewoon nog geen 18 bent *WARNING*
DAN mag je NIET op de volgende afbeeldingen klikken.




Hier de originele foto's, 
al heb ik de personen  op de derde foto van de foto af gesneden,
dat spreekt natuurlijk voor zich !!!








Vorig jaar was mijn moeder voor de grap high heels aan het passen.
Dat was tijdens het winkelen!
Ik maakte er een foto van om er thuis 
de volgende rodeloper afbeelding 
van te fotoshoppen!


En hier weer de originele foto's:
(Als je op een afbeelding klikt kun je de afbeelding groter zien.)



Een paar maanden later kon ik mijn photoshopgrapje 
mooi gebruiken voor een kadobon:





Nu nog even twee oude photoshopgrappen 
die ik te leuk vind om niet te vermelden:

Ik moest even een foto aanpassen voor JJ & P & kids, 
maar ik kon onderstaande grap niet laten : D


Hier de originelen:
(Klik weer op een afbeelding voor groter formaat.)



 De uiteindelijke versie 
(dus wat afgesproken was dat ik zou fotoshoppen 
(een foto creëren van JJ en P en de kids alleen):



Dit is echt mijn favoriete fotoshoppen, 
want ik deed nog een keer zoiets 
toen ik een andere foto zou aanpassen.
Trouwens... wat lijkt Dyon toch veel op zijn ouders : P
 

Hieronder het origineel
(EN klik weer op een afbeelding voor groter formaat.)  


En hier wat ik EIGENLIJK 
moest fotoshoppen
(Sophie tevoorschijn toveren)

Ik gebruikte Sophie uit onderstaande foto


En plakte dit in het origineel:

 
 


Dus dan weet je het!

❤PHOTOSHOP IS MIJN HOBBY❤

Elke grap die je zelf niet kunt fotoshoppen...
Foto's waar iets moet worden aangepast...
Ik kan alles (of mag graag denken dat ik alles kan) !!!
DUS naar marijke sturen  : D

❤mtwvdb@gmail.com❤

 Ik heb ook een bladzijde 
op mijn SITE naar al mijn fotosjopwerk
Hier een link naar al mijn footoosjobwerk 
---> link naar al mijn votozjobwerc

Bovenstaande afbeeldingen heb ik zelf gemaakt 
en de beelden hierna zijn gevonden op het internet







 
OOK ZIE IK OP INTERNET
vaak hele leuke photoshop-grappen

ik heb er een paar bewaard

kijk
 niet moeilijk om te fotoshoppen
maar je moet er maar opkomen...
!!!  lol !!!

de volgende grap is ook superleuk
die man is ook flink voor gek gezet 
dmv fotosjp : D






hihi





k bye


ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIE en EERSTE AFBEELDINGEN
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

2 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa echt superleuk!!!! Haha moet toch steeds weer lachen om die foto's van ons met dyonhoofd:)) en die van jj,plien en kids!!!!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eigenlijk wilde ik ook de grap met de clowns die dyon kidnapten er ook bij doen, maar die is wel een beetje te erg om online te zetten he ? ... ... hoewel ik de knakworstgrappen ook gewoon online zet haha

    BeantwoordenVerwijderen

♡♡♡♡♡♡♡