vrijdag 15 november 2013

MINIINTHEBOX DEEL 2





Soms moet je echt VET lang wachten op spullen van MINIINTHEBOX !!!
Maar dat kan mij er niet van weerhouden om steeds weer nieuwe spullen te bestellen.

Lees ook mijn vorige blogpost over MINIINTHEBOX !!!

LINK naar vorige blogpost: 

Hier mijn laatse aankoopjes : D

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

    Gezichtshaar verwijderaar
Sep 24, 2013
Heel handig zo een tool om haren te verwijderen. Ik gebuik het voor mijn kin, want hiermee krijg je achteraf geen bultjes en bijvoorbeeld met harsen wel. Er zit een duidelijke beschijving bij, met duidelijke plaatjes om te zien hoe zoiets werkt. Enige minpunt: je kunt nooit ALLE haartjes wegkrijgen, je kunt niet precies mikken op bepaalde haren zoals met een pincet.
Gezichtshaar verwijderaar
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    horlogeband voorjaar bar (zilver)
Sep 24, 2013
Het duurde heel lang voor ik doorhad hoe je dit ding kan gebruiken, maar als je het eenmaal weet is het simpel. Ik gebruikte het voor een horlogebandje van metalen onderdelen. Je steekt de kleinste punt van dit gereedschap in een van de delen aan de kant waar de gaatjes iets dieper liggen. Daarna kun je het buisje eruit duwen, een stukje van het horlogebandje verwijderen en het buisje er weer in duwen bij het vorige deel (buisje weer goed aandrukken met de punt van het gereedschap) en zo je horlogebandje kleiner maken. Waar die andere punt voor is weet ik niet.
horlogeband voorjaar bar (zilver) horlogeband voorjaar bar (zilver)
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

    Dames lederen band Analoog kwarts polshorloge Met Kleurrijke Rhinstone Decoratie (Rood)
Sep 24, 2013
Dit horloge is precies mijn smaak: regenboogkleuren, veel roze, edelstenen, bling :D
Mijn mooiste horloge op dit moment. Het bandje is niet al te beste kwaliteit, maar dat zie je niet direct. Als ik hem afgedragen heb vervang ik hem met liefde omdat de horloge verder zo mooi is !!!
Dames lederen band Analoog kwarts polshorloge Met Kleurrijke Rhinstone Decoratie (Rood) Dames lederen band Analoog kwarts polshorloge Met Kleurrijke Rhinstone Decoratie (Rood)
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Zeester Shaped Volledige Rhinestone bezaaid ketting
Sep 24, 2013
Mooie ketting, klein en subtiel. Het kettinkje waar het zeesterretje aan hangt had wel iets minder blinkerig gemogen, hij lijkt een beetje goedkoop hierdoor.
Zeester Shaped Volledige Rhinestone bezaaid ketting Zeester Shaped Volledige Rhinestone bezaaid ketting

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

    Retro Naughty Zeester vormige Ring
Sep 24, 2013
Ik had geloof ik een ring die niet helemaal goed uit de mal is gekomen, want een pootje was wat dunner dan de rest. Daarom brak dit ook makkelijk af. Daarna brak ook een ander pootje snel af. Jammer, want het was een mooie ring!
Retro Naughty Zeester vormige Ring Retro Naughty Zeester vormige Ring
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Chocolade Shape puntenslijper met rubberen
Sep 24, 2013
Dit ziet er zo leuk uit! Ik vind het een goede aankoop, gum en puntenslijper is altijd handig om te hebben en in deze uitvoering is het natuurlijke nog leuker.
Chocolade Shape puntenslijper met rubberen Chocolade Shape puntenslijper met rubberen
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    Herstellen Ancient Wind stereoscopische Square Ring
Sep 24, 2013
Ik draag deze ring erg vaak! Hij zit niet erg lekker, maar het went wel als je heb een tijdje draagt. Ik vind het er tof uitzien zo een kubus aan je vinger!
Herstellen Ancient Wind stereoscopische Square Ring Herstellen Ancient Wind stereoscopische Square Ring
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]



k bye


foto's bovenaan elk produkt 
MINIINTHEBOX

ʕ •ᴥ• ʔ
 foto's onderaan elk produkt
en de illustraties
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡