dinsdag 1 april 2014

VISPAKKETJES 2.0



OKE DAN 
soms liggen ideeën voor blogposten 
wel heel lang te wachten in mijn computer
naast dat ik dit recept al een keer eerder heb gemaakt
KLIKDAN 
is mijn idee om een verbeterde versie op mijn blog te zetten 
ook alweer EEN JAAR OUD : O
ik bedoel dat onderstaande verhaal en foto's 
van een jaar geleden zijn 
OMG

maar dit is een heerlijk recept 
en daarom direct een reminder 
voor mezelf om het nog eens te maken!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ingrediënten voor 2 personen

4 plakjes roomboterbladerdeeg
1 pak koolvisfilet (450 g, diepvries) (neem 2 stukken)
bakje verse roomkaas met kruiden
2 plakken ontbijtspek (of 6 dunne plakjes)
een broccoli, in roosjes (OF MAAK EEN SALADE)
aardappeltjes (EVT. MET OLIJFOLIE EN KRUIDEN INGEBOUWD)
--------------------------------------------------------------------------------------------------

 laat 4 plakken bladerdeeg een beetje ontdooien
neem daarna 3 plakken bladerdeeg 
en snij er 1 van door de midden
leg het op een bord zoals op de foto
laat het iets overlappen 
en druk het een beetje aan 
zodat het vast zit
 leg op elke rechthoek bladerdeeg 
een blok vis
 smeer een laag roomkaas 
op de bovenkant van het blokje vis
leg daarover heen de plakken spek
vouw de zijkanten omhoog zoals op de foto
 daarna neem je de laatste plak bladerdeeg 
en daar snij je repen van
dit drapeer je over de pakketjes
dit heb ik bedacht 
als een verbetering van de vorige versie 
van dit recept
NAMELIJK
zo ontstaan er kieren 
en hoef je dus geen gaten te prikken 
met een vorrek
PLUS
dit ziet er veel mooier uit !!!
verwarm je oventje voor
oeh 200 graden
en zet je alarm op 25 minuten
leg de pakketjes op bakpapier op een plaat
en leg de eerappels erbij
als je kale aardappels heb 
moet je er wel wat olijfolie over sproeien
 maak de brocolli klaar
als je niet weet hoe dat moet 
vraag het aan je moeder of huisgenoot of partner
de meesten weten dat wel
(en anders google je het)
als je geen brocolli doet maar salade
maak die dan NU klaar
Kijk in de oven 
of het goudbruin en gaar is 
NA 25 MINUTEN >>>>
>>>> TADAAAAA YUMMMMM 
sorry een beetje donkere foto
 oh, ik bewoog een beetje
verder had ik er geen foto's van..



♥♥♥
KLIK OP DE VOLGENDE LINK VOOR AL MIJN RECEPTEN
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



k bye








ʕ •ᴥ• ʔ
ILLUSTRATIE
met het hartje en "yummy"
Alfred Linde 
 
ILLUSTRATIE aan het begin 
en aan het einde
PLUS FOTO'S


 
 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡♡♡♡♡♡♡