maandag 1 september 2014

MATERIAALSTUDIE 005



dus de vorige keer schreef ik dit

en ik ga 
AAN HET BEGIN
de contouren al dikker aanzetten 

 OKE DAAR HEB IK HIER DUS MIJN BEST OP GEDAAN

 ik gebruikte HB-potlood
IK LETTE OP
dat ik geen strakke lijnen maakte
maar meer een beetje alsof ik aan het schetsen ben

oke
dat was stap1
dan oker erover
aquarel
 !!! daar werd ik blij van !!!
 als een wilde de aquarel erop kwakken
nu begin ik ergens te komen
rood over een grijs gekleurd vlak
vind ik ook mooi
(de harten)

aquarel is cool
je kan het 
dekkend en transparant
en
egaal en vlekkerig
aanbrengen yay

 NU HEB IK DE VOLGENDE PLANNEN

ik ontdekte dat ik gewoon 
een uitgebreide potloodtekening wil hebben
compleet met schaduw en al
dat doe ik de volgende materiaalstudie




ʕ •ᴥ• ʔ
illustraties
(marijke van den berg)  



 












⋱ ⋮ ⋰

⋯ ❤ ⋯


⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´