vrijdag 15 augustus 2014

MY LIFE IN PICS # 13







tijd voor foto's
elke 15e van de maand
mijn spannende dagboek in foto's
hardstikke leuk

- klik op de foto's voor een groter formaat -


deze foto maakte ik niet zelf hoor
maar hij is te cool om niet te laten zien in mijn blog
leen de fotograaf - jeetje wat een goede foto !!!
 lekkere dikke witte staaf op mijn werk : D
 stoer van mij he dat ik dit snap
ik moest een stukje html voor mijn blog aanpassen
dit nummer was een tijdje favoriet
OMG nu ik hem weer hoor 
vind ik het nog steeds geweldig !!!
terwijl ik de melkflessen van cacao probeer te voorzien
luister ik dan naar al die muziekjes 
HEERLIJK is dat YAY
(kijk dan goed - want mijn ene voet 
is een hele maat groter - freakshow!)
vreetschuur marijke heeft alle koekjes opgegeten
de hele doos !!!
de koekjes die ik in de kast had liggen
ze waren eigenlijk voor mijn neefjes marvin en dyon
ik maakte een selfie op mijn werk yay
een BBQ ??? altijd goed !!! 
gezellig met alfred en harry lekker VEEL kanen
op de verjaardag van janjaap een foto gemaakt
van die SKATTIGE marvin
leen had kleverige chocospekkies voor mij gekocht in frankrijk
kijk die smeerbeer op de verpakking 
dus het hoort kleverig !!!
de ene helft kaande ik al bij jj thuis op
maar ik moest stoppen omdat mn moeder er misselijk van werd : /
... van de aanblik van een kanende marijke ._.
dus de rest kaande ik verder op in de trein
het was een mooie warme dag
ook deze mentos 
(caramel met witte chocolade OMG lekkerrrrr)
kreeg ik van leen omdat ik op champ en blub had gepast
toen zij op vakantie waren
ben alweer begonnen aan een nieuw schilderij
op mijn werk vond ik deze sleutelbos
ik speelde gevangenisbewakertje 
leuk he ???
de laatste tijd krijgen we fruit op t werk 
van een aardige fruitbezorger
ik reserveerde vast wat mooi fruit
...
maar ik koos toch maar voor twee marsen
mijn nieuwe verslaving !!!
where did that come from ???
mars bestaat al zo lang
nu opeens ben ik er ZO gek op
afscheid nemen van de lieve kat ziggy
zie hem dan verdrietig kijken
word ik zelf eigenlijk ook verdrietig van nu ik dat zie : (
gelukkig zie ik di poepi nog vaak bij mijn moeder
ziggy heet nu poeseke aka ziggy
je ziet ook een foto van poeseke aka dexter op de achtergrond
rip lieve poeseke aka dexter
we zullen nog vaak aan je denken lieve (s)kat 
ik maakte buritos voor jordi
yay hij vond het lekker yay : D : D : D
de bel van mijn moeder
nieuw leven ingeblazen
 op mijn werk kocht ik maltezers voor bij de koffie
alfred vind dat ik veel dressing en veel parmezaanse gebruik
dat is eigenlijk ook wel zo
twee dagen aan het meer
in stadshagen gewoon he
! een echt strand !
omygodyay
toch een beetje vakantie gehad al deze zomer!
ik zag een schepkraan
hard aan het werk
 omdat vliegen echte maatjes kunnen zijn voor de mens
maakte ik deze vlieg tam op mijn werk
later heeft een collega hem doodgeslagen
rip maatje de vlieg
 ik schreef een gedicht 
en daardoor ontstond deze illustratie
lunch op t werk
in de volgorde van hoe ik het opeet !!!
 alweer een favoriet nummer
inmiddels ben ik hem alweer een beetje zat
na hem te hebben grijs gedraaid
   
Enigma MMX The Social Song
ben weer lekker bezig in mijn atelier
op mijn werk
(ja ik werk de laatste tijd heel veel)
vond ik de pleerol voor de reuzen !!!
en dit is mijn nieuwe favoriete chocolade
maar ik heb ze nergens anders gezien
dan bij de kruitvat
dus ik eet het niet zo vaak
babie meerkoets !!!
ik maakte marijkes hamburgers
voor mijn ex-huisgenoot
en mijn huisgenoot/ex
mamski maakte deze kussens
als verassing voor janjaap en paulien
en ik was weer even bij de lieve kat ziggy
zelfie met ziggy die mij photobombed : D
masker op mijn gezicht
tegen onzuiverehuid (teatree)
ik zag geen verschil voor en na
uitzicht op het werk
toen ik op een uitgestorven afdeling
aan het rondhangen was
ik had ook selfies gemaakt
maar die zijn mislukt
ik teken heel veel op t werk
dit zijn de bloemen van jordi
die komen in mijn kinderboek
leukheleukheleukhe
zag ik in de grazia
kan je zelf ook makkelijk maken
gewoon een lintje langs je broeki naaien
ik tekende nog wat
het is trouwens SMAC
en geen smack
maar dat is een insidejoke hehe
OH !!! onderweg naar huis zag ik een hartje !!!
's morgens vroeg moest ik lopend naar mn werk
ik zag deze LUIPAARD-slak
gelukkig maakte ik een foto want anders gelooft niemand het
langs de maisvelden kwam de zon op
zoë drinkt geeneens cola
zo ziet mijn bureau eruit 
na een atelierdagje op mijn werk
of ga ik nu te ver



!!! tot de volgende keer !!!





k bye




ALLE
MY LIFE IN PICS:
http://mtwvdb.blogspot.nl/search/label/MY%20LIFE%20IN%20PICS

ʕ •ᴥ• ʔ
FOTOS
(marijke van den berg) 


 
⋱ ⋮ ⋰
⋯ ❤ ⋯
⋰ ⋮ ⋱

 XOXO (¨`·.·´¨) arijke ¤´¨)
      `·.¸.·´        ¸.·´ ¸.·*´¨) 
                  ( ¸.·´  ¸.·´ ¸.·*´¨)                      
                        ( ¸.·´  ¸.·´
www.mtwvdb.nl                  (¸..··¤~•.¸¸.•´¯`•.♥ .•´¯`•.¸¸.• ♪♫•
MTW (¨`·.·´¨)  
VDB  `·.¸(¨`·.·´¨)
          `·.¸.·´